Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Gina Tricot Aspen Gold

Publicerad 2012-04-26 18:51:08 i Naglar i gult,

Det här lacket bar jag förra veckan tror jag. Det känns som att tiden både gått väldigt fort och väldigt sakta... Nå, det var mitt första lack från Gina Tricot och jag var väl inte jätteimponerad av formulan. Den är tjock men kräver tre lager för att jämna ut sig. Färgen däremot är ju härlig!
Visst är det en fin gul! Sen är den ju rätt lik mina andra gula som Zoya Creamy, Zoya Pippa, China Glaze Happy Go Lucky och många fler. Jag har dock svårt att motstå gult. Jag vet inte vad som är så lockande men gult är på något vis så optimistiskt och fullt av framtidstro och glädje. Vem vill inte ha det på naglarna? Mitt kontor har förresten ungefär den här färgen på väggarna. :D

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-04-26 19:20:03

Härlig gul färg!

Postat av: Sanna
Publicerad 2012-04-26 20:53:20

Jag gillar verkligen denna! Det kanske är något fel på mig, vilket det iof är;), men jag upplevde formulan som bra i jämförelse med många andra gula. För mig blev det jämnt och täckande med två lager:)

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-04-26 21:16:06

Älskar ju också gult och det här var riktigt snyggt! Återstår att se om det blir ett köp för min del dock.

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-04-26 21:33:16

Det ser härligt ut! Jag har valt ut lack till mina regnbågsnaglar som jag ska ha i helgen, ivrigt påhejad av Erik. Eller nej, han var inte ivrig, men han försökte iaf...

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-04-26 21:58:02

Ovanligt fin gul tycker jag!

Postat av: Liza
Publicerad 2012-04-26 23:03:47

JAJA tur smaken är som baken delad! tror nog jag köpt annan färg vitt glitter kanske...

Postat av: Andrea
Publicerad 2012-04-26 23:06:13

Det ÄR ju en jätteglad färg, men det här färgen jag absolut INTE kan använda!

Ser rent ut sagt hemsk ut, riktigt konstigt till min hudton..

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-04-27 06:16:38

MNPO! Visst är den glad!



Sanna! Jag har problem med alla lack som har den hr lite tjockare konsistensen. Fel teknik. Måste lära mig hur jag ska göra...



Nailtastic! Du behöver den inte egentligen för du har ju också flera liknande.



Emma! Vad roligt Ser fram emot regnbågar!



Kerstin! Jag tycker också om den.



Liza! Ja, alla är olika.



Andrea! Jag vet att det kan bli problem med vissa färger. Jag har svårt med avocadogrönt. Jag älskar färgen men det ser ut som skit på mig.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela