Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

A England Princess Tears

Publicerad 2012-06-22 07:44:47 i Naglar - holografiska lack,

Tre lager, tjock formula var allt jag orkat skriva om det här lacket när jag lade in bilderna i arkivet. Jag har inte haft något sug att publicera bilderna heller, men nu, i arkivet-ska-tömmas-på-riktigt tider så slänger jag ut den som första lack denna midsommarafton/holofredag. Det kommer mera under dagen. Jag ska försöka fota mina Jade- och Laylaflaskor och om jag hinner lacka om till något nytt holo så vore det ju kul. Annars får ni kanske det jag faktiskt burit nu i två dagar, Layla Jade Groove. Man vet ju aldrig vad som hinns med när det är en helgdag som man faktiskt firar i viss mån. Jag hoppas verkligen att Emma hinner visa sitt Layla som hon berättat för mig om. Det låter som ett fantastiskt lack och jag ser så fram emot hennes bilder. 
 
A England Princess Tears har nog fått sitt namn efter att den stackars prinsessan började gråta av besvikelse. Det ska vara holografiskt och duokromt men båda delarna så svagt att det inte ger mig någon riktig kick. Den lila färgen är mesig och trist och som vanligt chippar det inom tio timmar. Min kemi och A Englands går tydligen inte ihop. Det är synd, jag vill verkligen älska dem som alla andra gör. Jag älskar flera av färgerna, jag älskar namnen och konceptet, men formulan och hållbarheten på mina naglar är tyvärr inte okej. Kanske är Seche Vite fel överlack för dem? Kanske är OPI NNS fel underlack för dem? Kanske är jag fel för dem? Vem vet... 
För att fira in midsommar så får ni en film. Den är från min lägenhet i stan, inte från landet, men den innehåller alla katterna och har Siv i huvudrollen. Varsågoda:
 

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela