Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

A England - Lady of the Lake

Publicerad 2012-04-20 17:14:18 i Emmas NOTD i glitter och holo,

Den här veckan dammar jag av några gamla bilder på Lady of the Lake. Helt enkelt för att jag tycker det är så kul med holofredag, men inte har något skojigare att visa. Bilderna är visserligen inte publicerade innan, men Lady of the Lake känns inte jättespännande, det är därför de ligger opublicerade. Lacket är en lite väl dämpad lila, det drar lite för mycket åt gråbrunt för min smak, lite mer fräg vore skoj. Det finns holoskimmer i det, lite mer än i Tristam faktiskt, men det är inte tillräckligt för att det ska bli kul. Tristam tycker jag är galet vacker, Lady of the Lake känns lite ljummen. Formulan är jag dock mycket förtjust i, A England har rätt tjock formula, säger Sminkan i alla fall, jag tänker mest på deras lack som väldigt pigmenterade. Det täcker nästan med ett lager men jag brukar använda två.

Kommentarer

Postat av: Helena
Publicerad 2012-04-20 19:11:25

Det här är ett av lacken som jag beställt via Nailmail den här månaden. Tycker det ser jättefint ut, men vi får se vad omdömmet blir när jag ser det i verkligheten på mina händer.

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-04-20 20:05:07

Jag tycker LotL är ganska trist. Mellanlila med holodamm. Nej, då finns det roligare lack. Men det betyder inte att jag avskyr den, nej, den är okej. En trea. G.

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-04-20 21:05:41

Helena: Den är okej, men det finns skojigare lila holo. Den är väldigt bra att måla med dock, det väger upp en del för mig:)



sminkan: Japp, jag håller med dig. Finns så mkt roligare lila holo...

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-04-21 07:12:17

Det ser fint ut men jag håller med om att om man är ute efter holo så finns det så många fler med mer uttalad holoeffekt!

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-04-21 09:42:26

Det är kanske inte världens bästa holo-lack, men jag tycker att det är fint ändå!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-04-21 10:09:44

MNPO: DEn är fin, det finns bara så mycket finare lila holon. Det är ett mittemellanlack.



kerstin: Ja det är absolut fint, men finns många spektakulärare. Skulle någon be om tips på lila holo skulle jag inte säga denna.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-04-21 10:43:50

Det här är ett mellanlack för mig. Förmodligen det lack från A-England som jag tyckt minst om.

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-04-21 10:45:37

Nailtastic: Precis så känner jag också...

Postat av: roxcat
Publicerad 2012-04-21 21:34:57

Även om det inte är så jätteholografiskt så tycker jag det är väldigt fint, men det beror väl på att jag gillar den lila färgen såpass mycket.

Postat av: Annie
Publicerad 2012-04-22 00:02:22

Jag tycker att den här är himla fin, även om den inte är superholoig (ett nytt ord kanske?)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela