Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Anastasia

Publicerad 2011-09-06 06:08:00 i Naglar i brunt,greige,beige,


Ett av de vackrast bruna lack som existerar. Det här är min absoluta favorit i den färggruppen. En gång i tiden var den hypad och uppburen och då köpte jag den, så klart, och den har överlevt hypen och jag tycker fortfarande inte den var överskattad. Tvärtom. Den här borde alla ha i sin samling. Den är så... så.... Mmmmm!

Det här är två lager av ett lack som är brunt/lila/vinrött med massor, massor med guldskimmer. En rik, fyllig färg som är tillräckligt växlande för att hålla ens intresse. Jag bar den faktiskt i två dagar utan att känna något sug efter att byta. Som vanligt är formulan perfekt, penseln perfekt, torktiden utmärkt och ja, allt är fantastiskt bra. Det finns en anledning till att jag älskar Zoya och Anastasia är helt klart ett av de lack som utgör fundamentet för den kärleken.


Kommentarer

Postat av: Ingela
Publicerad 2011-09-06 08:09:32

Oj så snyggt lack det där var... vill ha!!!

Postat av: Kerstin
Publicerad 2011-09-06 08:13:56

Verkligen fint! Jag vill också ha :)

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-09-06 09:13:24

Det passade bättre på dig än det gör på mig tror jag :)

Postat av: feline
Publicerad 2011-09-06 13:11:47

Det översta fotot är verkligen ohyggligt läckert! Jag har inte detta (ännu), men har varit sugen länge.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-09-06 15:02:40

Åh, vad vackert! Det är nog det finaste bruna lacket jag sett. Måste skaffa!

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-09-06 18:55:14

Wow, måste nog skriva ner den här på önskelistan. Otroligt vackert skimmer och så härligt höstigt.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-09-06 19:01:52

Ingela! Det är det!



Kerstin! Visst är det vackert!



Cactus! Ge det en ny chans!



Feline! Finaste bruna som jag har!



Nailtastic! Det är utan tvekan det vackraste bruna jag vet!



Pamsan! Ja, den är helt enastående!

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-09-06 20:58:34

håller med! verkligen vacker brunt lack! måste plocka fram mitt exemplar.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-09-06 21:10:17

Sanna! Ja, de tär ju perfekt Anastasiaväder. Lite mulet ibland, lite soligt ibland. Man kan se alla hennes sidor.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-09-08 10:05:14

Grymt vackert! Hon har stått alllllldeles för länge på min önskelista inser jag nu.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-09-08 20:24:52

Chaosophia! Det här är så otroligt vackert! Du måste ha det!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela