Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI I've "Red" the Script

Publicerad 2011-09-15 17:06:00 i Naglar i rött,

Låt oss titta på ett vackert lack jag bar innan jag bröt min nagel och tvingades klippa ner naglarna. Det är gamla favoriten I've Red the Script från OPI. Ett härligt rött med magentaton.

Två lager av perfekt formula och snabb torktid. Enda minuset är pro-widepenseln men man vet ju att man får den när man köper ett OPI så det är ju ett informerat beslut när man köper lacken. Färgen är helt fantastiskt vacker om än kanske inte unik. Många märken erbjuder ju liknande röda men jag gillar faktiskt rätt många av OPI-lacken i rött. Jag har en känsla av att det är deras "bästa färg" faktiskt. En fjärdedel av mina OPI-lack är nog röda eller i rödaktiga.

Kommentarer

Postat av: Mona
Publicerad 2011-09-15 17:43:37

Hej vilket kul namn! Jag vill också läsa scripts.

Postat av: Caroline (Makeupedia)
Publicerad 2011-09-15 18:13:33

helt i min smak just nu! fast är ute efter någon med budgetpris!

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-09-15 18:32:47

Fint! Som du säger är OPI himla bra på rött!

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-09-15 20:04:17

Håller med! OPI äger än så länge på den röda fronten! detta är fint!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-09-15 22:54:42

Mona! De har vissa namn man faktiskt tycker är lite småkul.



Caroline! Det finns säkert något liknande.



Kerstin! Ja, det är deras styrka.



Sanna! Ja, den här är väldigt vacker och mina favoritröda är i hög grad OPI-lack.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-09-16 07:52:29

Väldigt fint och klassiskt!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-09-16 18:32:45

Nailtastic! Det är verkligen tjusigt!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-09-18 13:52:15

Det är riktigt fint. Ett lack jag borde ha helt klart. Ja du vet ju vad jag tycker, OPI är bra på röda... De har ett par andra kategorier de är bra å också såklart, men de röda är nog ändå deras mest lysande stjärnor...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela