Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI DS Glamour - igen...

Publicerad 2011-09-18 13:06:39 i Emmas NOTD i glitter och holo,

Hej på er raringar. Hoppas att ni har en trevlig helg. Det har jag, synd att den går så fort bara.

Jag tänkte i alla fall att jag skulle visa hur galet fina naglar jag har just nu. När jag var hos Sminkan så testade vi ju varandras lack hejvilt och hällde även över lack i små flaskor, så kallade decants. Jag kom hem med decants av China Glaze QT och OPI DS Glamour. I fredags målade jag om till Glamour, och jag måste säga att det är ett galet vackert lack! Det vet ni såklart redan för Sminkan har ju redan hyllat det här flera gånger och det har så många andra fans. Jag sällar mig till hyllningskörerna, det här är ett av de finaste hololacken och ett av de vackraste blå lacken jag har sett. Dessvärre är det discontinued och svindyrt på ebay, men det är värt många slantar, för det är galet fint! Ursnygg blå färg som bildar tydliga regnbågar i lampljus och solljus. Tänker med två lager gör det också. Varför åh varför har det tagits ur produktion?!

Kommentarer

Postat av: Cristina - PeeBeforePolish
Publicerad 2011-09-18 13:57:45

_ One of the cutest polish ever!

Unfortunately I've found it on Ebay but prices are really crazy ($50 plus overseas shipping costs). But it's stunning and it's always a pleasure to see its swatches! :)

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-09-18 14:29:16

Jag ÄLSKAR det här lacket! Jag dör lite varje gång jag ser det, bara för att jag inte har det. Suck.

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-09-18 14:32:56

Ett av mina favoritlack, EVER!

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-09-18 14:41:23

Åh, herregud vad snyggt! Så himla synda att det inte går (?) att få tag på längre :(

Postat av: Mona
Publicerad 2011-09-18 15:04:06

Jag suckar längtansfullt...

Postat av: Ninni
Publicerad 2011-09-18 15:46:54

Ljuvligt vackert - vill ha!

Postat av: Olivia
Publicerad 2011-09-18 16:27:11

Åhh, holo i den vackraste mörk blåa färgen jag sett!

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-09-18 16:30:33

Det är otroligt vackert och jag hade turen, eller den goda smaken, att köpa det medan det fortfarande såldes på TD/8ty8 osv. Mycket tacksam för det

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-09-18 18:42:15

Cristina - PeeBeforePolish: It's really an amazing polish! Since I have a decant, I checked it out on ebay aswell. However it was way to expensive, I'll have to be really careful with my 5 ml...



Chaosophia: Det är så förbannat snyggt! Jag tycker nog att du behöver detta mer än Peridot egentligen. Har du fått tag på det än?



Sanna: Ja, mitt med måste jag nog säga:) Är första gången jag har det, men det är så fint!



Kerstin: Det är fantastiskt! Jo det finns på ebay, men kostar drygt 400 med frakt... Jag ska snåla på min lilla flaska.



Mona: Jag förstår det...



Ninni: Jag förstår dig så väl:)



Olivia: Det är ett av de snyggaste hololacken helt klart!!!



Kajalpennan: Då var du smart. Jag önskar att jag hade varit lika förutseende:)



Postat av: ewe
Publicerad 2011-09-18 19:06:57

Det där lacket gillade jag:) Är inne i en blå fas nu känner jag:)

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-09-18 19:42:03

Ja! Lyckligtvis så ringde min far från en taxfree och undrade om jag ville ha något. Jag visste direkt vad jag önskade mig, så jag får min flaska imorgon. :D:D

Detta innebär att jag kanske är redo att lägga runt 300kr på detta lack... Vi får se.

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-09-18 19:51:02

ewe: Det här lacket äger! Jag är inte inne i en så blå fas, jag är ju mest grön, men jag älskar det här lacket av hela mitt hjärta i alla fall:)



Chaosophia: Åh men vilken tur! Ja, du borde nog överväga det. Fast det rör sig nog mer om 400 än 300, gjorde iaf när jag kollade...

Postat av: Annica
Publicerad 2011-09-18 20:31:49

Så sjukt snyggt:

Postat av: Little miss nailpolish
Publicerad 2011-09-18 23:53:25

Hahaha! Precis den har jag på naglarna med just nu!

Lade på den i fredags för att bära den till en blå outfit på ett bröllop i lördags. Behöver jag säga att det blev succé? ;)

Postat av: Fru Choklad
Publicerad 2011-09-19 12:29:04

Ja det är bara att yla med (i kören alltså.) Vrålsnyggt blått lack ÄR det.

Postat av: badbomben
Publicerad 2011-09-19 13:44:20

DÖsnyggt. Herregud, varför, varför varför slutar man med en sån här vinnarnyans?!

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-09-19 17:39:31

Gah vad snyggt! Det här lär man väl aldrig få tag på till ett vettigt pris.. snyftar lite

Postat av: Sandra
Publicerad 2011-09-19 21:28:41

ÅH ja, det är verkligen jättefint!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-09-22 19:23:02

Annica: Verkligen!



Little miss nailpolish: Vilket sammanträffande:) Nej det behöver du nog inte, jag kan tänka mig det...



Fru Choklad: Haha, jag håller helt med dig:)



badbomben: Ja jag vet, det är helt jävla obegripligt verkligen!



roxcat: Nej så är det nog tyvärr...



Sandra: Precis:)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela