Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Models Own Pink Punch

Publicerad 2011-09-05 18:24:00 i Naglar i rosa,


En gammal goding jag bar förra veckan är Pink Punch från Models Own. Jag har haft den en gång förut och den passade mig inte då heller. Dessvärre är det en kortidsfärg för mig. Jag ledsnar fort... Första gången hade jag det i tjugo minuter nu kankse en timme. Det är en rolig färg, visst, men för skarp för mig.

Tre lager efterlämnar en aningens VNL och lacket torkar segt. Det är ingen vinnare i min bok alltså. Gillar man neon kan den kankse ändå vara värd att äga för den väldigt speciella nyansen, rödrosaorange eller vad man nu ska kalla den. Det är alla fall en färg som syns mer än väl.

Kommentarer

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-09-05 18:46:48

Inte riktigt min kopp te heller, påminner mig om oranga reflex-arbetskläder :)

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-09-05 18:57:19

Det här ser ju helt fantastiskt ut! Precis min kopp te! :-)

Postat av: Mína
Publicerad 2011-09-05 19:29:40

Nice neon! Perfect for rainy day in the Czech Rep. :D

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-09-05 19:32:52

Häftigt, det här skulle nog jag kunna tänka mig att ha =)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-09-05 19:52:51

Cactus! Färgen är intressantare än så, men lite för gräll för mig.



Nailtastic! Jag vet, jag tänker på dig när jag ser flaskan.



Mina! yes, but it i a bit to sharp for my taste.



Roxcat! Ja, på dina naglar skulle det vara fantastiskt! snacka om iögonfallande!

Postat av: neli
Publicerad 2011-09-05 21:39:37

men gud vilken härlig färg. älskar!

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-09-05 22:00:19

Häftigt! Jag har aldrig testat Models Own, man jag är nyfiken!

Postat av: Liza
Publicerad 2011-09-05 22:09:23

Va??? Tyckte den va cool riktig sommarfärg...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-09-06 06:20:38

neli! Kul att du tycker det.



Kerstin! De lack jag testat har varit bra, förutom detta då.



Liza! Vi är alla olika.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela