Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

MNY #757

Publicerad 2011-09-27 06:53:00 i Naglar i grönt,


MNY #747 är en olivgrön historia. Ganska skir, kräver tre lager, och det finns tendens att bli penseldragsmärken. Annars är det ett helt okej lack med fint skimmer i guld och aqua om man ser det i solen. Jag är svag för i princip alla gröna så jag gillar ju det här också, men jag har andra lack jag sträcker mig efter före jag tar den här. Det är nog formulan som är irriterande. Dels antalet lager, dels att det alltså syns penseldrag. Många lager ger också lite onödigt lång torktid men den är alla fall inte värre än en genomsnittlig China Glaze så jag klarar inte.



Kommentarer

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-09-27 08:09:24

Kan det vara så att det påminner lite om Peace on Earth? Isf har jag sett det live. Vi har ju precis fått MNY här i Lkpg så jag ser fram emot att klämma lite till på märket.

Postat av: Ninni
Publicerad 2011-09-27 08:55:36

Hur är MNY's lack i allmänhet? Man blir ju lite nyfiken när priset är så lågt.

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-09-27 09:03:38

Trevlig nyans iaf

Postat av: Kerstin
Publicerad 2011-09-27 09:31:19

Fint!

Postat av: Josephine
Publicerad 2011-09-27 09:51:00

Fin nyans!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-09-27 10:50:00

Lite för blekt för min smak, trots att det är något fint med det. Det är ju visserligen grönt, så det är inte så konstigt!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-09-27 20:47:35

Kajalen! Ja, lite, men PoE är snyggare



Ninni! MNY är inget speciellt egentligen, men vissa färger är fina.



Cactus! Ja, helt okej.



Kerstin! Ja, visst.



Josephine! Ja, den är okej,



Chaosophia! Den är ingen favorit men helt okej.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela