Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Make Up Store Rebecca

Publicerad 2011-09-29 06:51:00 i Naglar i lila,


Make Up Store Rebecca är ganska skirt plommonlila med glitter. Snyggt men kräver fyra lager för full täckning.

Fyra tunna lager alltså, men då får man en himla vacker purpurlila med massor av glitter i silver och rosalila. Jag tycker det torkade hyfsat bra med tanke på antalet lager och det var inte svårmålat förutom för skirheten då.



Kommentarer

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-09-29 08:12:43

Vilket snyggt lack! Detta gillar jag. Kan inte heller påminna mig om nått liknande. Synd på skirheten, sånt stör mig. Nu har jag ifs ett underklädeslack, kanske inte blir så störigt då

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-09-29 09:35:07

Tycker att det ser platt och tråkigt ut.. Speciellt med tanke på prislappen.

Postat av: Annie
Publicerad 2011-09-29 15:12:49

Jag gillar färgen, men MUS är så himla dyra att de verkligen måste vara något extra (typ holo) för att jag ska vilja ha dem...

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-09-29 16:34:17

Det är ju absolut fint, men MUS's pris ger mig rysningar...

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-09-29 17:20:05

Det här såg fint ut! Fast jag vet inte om det är speciellt nog för att jag ska vilja köpa det.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-09-29 17:33:35

Kajalen! Jag älskar färgen på det! Väldigt nöjd med att jag köpte det.



Chaosophia! Vi tycker olika idag alltså. Den här gillar jag verkligen!



Annie! Ja, jag förstår det. Emma räknade ut ml-priset och det är ruskigt...



Cactus! Ja, jag håller med.



Roxcat! Jag är väldigt förtjust i det.

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-09-29 18:47:37

Fint, men inte tillräckligt fint så att jag måste köpa det.

Postat av: Zizzie
Publicerad 2011-10-01 14:57:40

Det här lacket har jag stått och fingrat på flera gånger! Vackert men dyrt :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-01 17:19:39

Sanna Nej, så kan det vara.



zizzie! Ja, och systrarna med. Jag är himla sugen på både det röda och det i orange.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela