Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

KleanColor Jewelery Red

Publicerad 2011-09-21 06:44:00 i Naglar i rött,


KleanColor Jewelery Red är ett rött med mycket brunton, ungefär som China Glaze Foxy, och det täcker med ett lager men blir lite mer djup i färgen om man tar två. Det ni ser är två tunna lager. Det innebär också att lacket torkar fort. Bra om man har bråttom alltså.


Ovan ser ni klickbara bilder med lacket i sol och i skugga. Helt okej, men det är inget som får min puls att öka. Ett mellanlack som inte saknar goda egenskaper men däremot saknar det lilla extra som får en att välja det gång på gång.

Kommentarer

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-09-21 08:32:08

Jag tycker det ser väldigt klarrött ut. Inte alls som Foxy. Älskar Foxy, det här ser inte ut som ett lack jag skulle trivas i

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-09-21 09:32:07

Det ser hösthärligt ut.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-09-21 09:44:12

Ser ut som ett väldigt bra mellanlack.

Postat av: Mona
Publicerad 2011-09-21 12:04:32

Är det bara jag som har ett Foxy som drar åt cerise i solljus...?

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-09-21 18:01:53

kajalen! Nej, inte en dupe till Foxy men en röd med brun underton, var bara det jag menade,



Pamsan! Ja!



Chaosophia! Ja, helt okej.



Mona! Ja, det är bara du. ;D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela