Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

KleanColor Holo Green

Publicerad 2011-09-29 21:38:00 i Naglar - holografiska lack,


Blekt grön med prismatiskt glitter är KleanColor Holo Green. En rätt mesig färg och en rätt mesig effekt. Det glittrar fint, visst, men kanske inte tillräckligt fint. Eller vadå, för de pengar man köper de här lacken för kan man nog säga att det glittrar tillräckligt, men det är inte en favorit.


Lacket har en hyfsad formula och två lager täcker bra. Det är inga problem med torktid eller så, vilket andra lack i den här serien har, t.ex det rosa. Den är inte bäst i KleanColors holo-serie men den är absolut inte sämst.  

Kommentarer

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-09-29 22:02:01

Alldeles för blekt, men jag vill ha ändå!

Postat av: Josephine
Publicerad 2011-09-29 22:17:15

Vill ha! :)

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-09-29 22:46:57

Fick precis hem det här och jag tror att jag kommer älska det :)

Postat av: Mona
Publicerad 2011-09-30 00:24:25

Jag gillar faktiskt att det här lacket är lite mesigt.. det är bra att ha snälla lack för vissa tillfällen. Och jag får inte samma kiddy-känsla av det här som av Pink. Brukar använda mitt Green när jag ska vara lite proper :D

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-09-30 06:02:31

Chaosophia! Ja, alldeles för blekt är det...



Josephine! Köp det!



Cactus! Vad bra!



Mona! JA, det är klart, det finns ju tillfällen att bära nästan alla lack. :D

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-09-30 08:47:24

Jag gillar det. Kanske för att det är lite annorlunda. Färgen är mjuk och mysig på något sätt. Inte direkt rock & roll men skit i det. :) Ibland är det kul att vara söt.

Postat av: Kerstin
Publicerad 2011-09-30 14:04:42

Fint, men lite blekt!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-09-30 18:12:34

Pamsan! Visst är det kul att vara söt ibland. Jag tycker det är ett okej lack. G-. :D



Kerstin! Holoeffekten är ju obefintlig dessutom...

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-09-30 19:14:27

Jag gillar faktiskt nyansen på det här, så det kommer nog klickas hem så småningom! Det känns som ett lagom lack när man inte vill ha för mycket bling.

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2011-10-03 11:12:42

Jag tycker den här blekgröna var oväntat läcker! Gillar't!

Postat av: Angelica
Publicerad 2011-10-06 21:39:20

Använde Holo Green som layeringlack ovanpå Kleancolor Jazz Olive, mycket trevlig kombo=)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela