Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

QT

Publicerad 2011-10-14 19:05:54 i Emmas NOTD i glitter och holo,

Ännu en fantastisk holofredag mina vänner. Här kommer ett av de finaste hololacken från en av de bästa holografiska kollektionerna, China Glaze QT från OMG-kollektionen. Galet vacker rosa som täcker med två lager och ger regnbågar som liksom stöter i blålila, kan det bli bättre?! Knappast va? Skulle vara om China Glaze lyckades reproducera det fantastiska lacket så att vi alla kunde köpa på oss den i stor flaska, min är en decant jag har fått av Sminkan, vilket såklart inte är fy skam det heller.

Kommentarer

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-14 19:14:57

Helt fantastiskt fina bilder!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-10-14 19:17:42

sminkan: Tack! Det var dina på Zeus med...

Postat av: Evelina
Publicerad 2011-10-14 20:13:16

Vill. ha. !

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-10-14 21:44:22

Det är så vackert! Vill med ha!

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-10-14 22:35:08

Håller med! Kom igen China Glaze- Re-release!!! (japp det behövs tre utropstecken)

Postat av: Vikab
Publicerad 2011-10-15 08:47:52

Dundersnyggt! Fast trenden verkar gå åt färre och sämre holos, tyvärr. Kvalitén på holoskimret på flera klassiker har ju försämrats. Så nu tycker jag CG kan försöka ta lite marknadsandelar och göra ett nysläpp! Ser också fram emot a englands nya holos, förstås...

Postat av: Annie
Publicerad 2011-10-15 15:11:55

Så vackert! Det ser helt fantasktisk ut :)

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-10-15 17:14:15

Evlleina: Förstår det:)



Cactus: Åh ja! Jag med, jag vill ha en stor flaska, eller två:)



Sanna: Ja absolut, det hade funkat med 10 med. Det vore verkligen underbart, men jag tror inte att de kan. Tronica var väl tänkt att bli en re-release och sen var de inte lika holografiska så då fick de andra namn. Schyst av dem att inte bara låtsas som det regnar och kalla dem samma sak, så gör ju de flesta märken...



Vikab: Japp jag vet, se min kommentar till Sanna. Fast samtidigt så kommer ju vissa märken och släpper helgrymma holos, så då finns det ju hopp om livet ändå:) Jag ser också fram emot A Englands holosar. Tveksamt om de blir superholo, men de brukar ju ha schysta färger och formula...



Annie: Det är det verkligen!

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-10-15 18:46:48

Helt sjukt fint!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-10-15 21:49:44

kerstin: ja verkligen! Kan tänka mig att detta är ett lack i din smak...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela