Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Orly Fowl Play

Publicerad 2011-10-03 18:03:00 i Naglar - flakes,

Fowl Play, lite slitet. Det är ett helt okej lack med flakes i en lila jellybas. Jag är inte en jättestor flake-entusiast men jag har ju en del av flakelack ändå och det här är väl ungefär som de andra. Två lager täcker om man inte är väldigt snål med färgen. Det är liksom inte så mycket att säga om det. Det är inte magi på flaska enigt mig men många verkar älska det. Det duger. Jag kan använda det igen. Godkänt. 

Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-10-03 18:37:39

Ser fint och höstigt ut!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-10-03 19:09:11

Det ser extremt lika ut som Merry Midnight (om jag minns namnet rätt) från OPI. Inget lack som vinner mitt hjärta direkt, även om det är fint på sitt vis.

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-10-03 21:28:49

jag kan inte bestämma mig om jag ska ha den här kollektionen eller inte, den har inte riktigt slagit mig med häpnad än...

Postat av: Mona
Publicerad 2011-10-04 09:55:05

Jag är jättesugen på denna!

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-10-04 13:25:13

Hade jag inte haft Merry Midnight hade jag nog slagit till på denna. Fast jag minns att jag inte blev så impad som jag trodde av det lacket. I flaskan, jää, på nageln, ok.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-04 18:01:55

Kerstin! Jag tycker det är lite trist.



Chaosophia! De r extremt lika. Tror jag har ett från Koh som också är lika...



Cactus! Kollektionen är trist. Jag köpte den här, Sea Gurl och Lucky Duck.



Mona! Jaså? Den är finare i teorin än i praktiken tycker jag men jag är inte så svag för flakes.



Pamsan! Nä, flakes är ofta inte så snygga som man tror de ska vara.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-04 18:01:55

Kerstin! Jag tycker det är lite trist.



Chaosophia! De r extremt lika. Tror jag har ett från Koh som också är lika...



Cactus! Kollektionen är trist. Jag köpte den här, Sea Gurl och Lucky Duck.



Mona! Jaså? Den är finare i teorin än i praktiken tycker jag men jag är inte så svag för flakes.



Pamsan! Nä, flakes är ofta inte så snygga som man tror de ska vara.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela