Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Beguiling Carmine

Publicerad 2011-10-19 09:34:00 i Naglar i rött,

Beguiling Carmine är det röda lacket i höstens kollektion från Nubar. En varm, roströd färg med glossig finish. På bilderna är det två lager av lacket. Formulan är smidig och lättlackad. Det torkar snabbt. Inga nackdelar alls alltså.
Jo, en nackdel. Jag lyckas kladda lite, mitt fel, inte lackets, och det biter sig fast i huden. Det är verkligen pigmenterat. Det är en vacker höstfärg. Varm och härlig som  en yllecardigan. Verkligen en färg i min smak. Den är elegant, klassisk, damig. Den är hösten på flaska.

Kommentarer

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-10-19 10:53:02

Detta är jag mest sugen på ur kollektionen. Ser murrig och djup ut.

Postat av: jessica
Publicerad 2011-10-19 11:22:22

riktigt snyggt lack :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-19 14:27:14

Pamsan! Ja, den är vacker.



Jessica! Ja, den är fin nu till hösten.

Postat av: Liza
Publicerad 2011-10-20 00:37:39

näää men !! Inte va detta något !!

du som visar så många snygga lack

Postat av: nailspotting
Publicerad 2011-10-20 03:31:43

Har ju varit helt borta från allt nagellack ett tag så det här var första bilderna jag sett på Polished Chic-kollektionen. Inte bra, måste nog klicka hem hela kollektionen :) Så fina!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-20 07:11:05

Liza! Jag visar alla lack jag har och som du själv sagt tidigare så är smaken som baken.



Nailspotting! Det är en väldigt fin kollektion! Välkommen tillbaka!

Postat av: Liza
Publicerad 2011-10-20 23:53:25

ja det ärklart du ska visa !! Det ärju det somär det roliga !!! Hm nu närjagkollade igen så tyckte jag det är fint..

ja du vet ju man kan ändra sig......

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-10-21 08:30:03

Antagligen vill jag ha detta också, även om färgen i sig inte lockar vidare mycket. För mycket rost i det röda. Jag verkar ha fått väldigt svårt för varmtonat brunt och allt som ens har en hint utav det. :(

Postat av: Honi
Publicerad 2011-10-21 15:09:26

Fint och höstigt.. Jag gillar rost, men det hade gärna fått vara lite mer tegel än rost :) tror det hade varit fint med denna finish.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-21 18:25:08

Liza! Du behöver verkligen inte gilla allt jag visar. :D



Chaosophia! Jag gillar rostrött men inte varma bruna. :D



Honi! Ja, kanske, men jag har ett tegelfärgat redan så jag är glad över det här!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela