Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

L'Oreal Owls Night

Publicerad 2011-10-11 06:00:00 i Naglar i brunt,greige,beige,

Karianne på Neglelakkmani (en av de bästa nagellacksbloggarna) visade nyligen Owls Night och frågade om vi tyckte den var värd hypen. Jag bar den för några dagar sedan och mitt svar är nej. Det här är inte alls ett lack för mig. Nej, det är fult och tråkigt. Brunt med guldglitter. Inte alls min grej. Två lager och bra torktid med Seche Vite, men tråkigt, tråkigt, tråkigt. Vad tycker ni? 

Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-10-11 07:17:44

Jag tycker det ser vackert ut! Kanske inte värt att bli tokhajpat, nej, men vackert!

Postat av: Karianne
Publicerad 2011-10-11 07:54:02

Åh, snille Sminkan! <3



Jeg leste akkurat at noen på MUA anbefalte å dra over lakken lett med Zoya Remove+ ville få frem det grønne skimmeret mer, går sikkert an med annen remover også. Jeg skal iallefall prøve det. :)

Postat av: Mrs Data
Publicerad 2011-10-11 08:06:51

Jag tycker det är snyggt, men det känns som att jag sett det förut. Kanske får flytta hem till samlingen - kanske inte. ;)

Postat av: Lina
Publicerad 2011-10-11 08:40:18

Det är ju ett fint lack men det känns inte så väldigt unikt.

Postat av: Josephine
Publicerad 2011-10-11 08:40:44

Det ser jättefint ut!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-10-11 09:48:27

Ser väldigt vackert ut, men är nog knappast värt en hype. Jag ska gå och se om jag kan kolla närmare på det här någon dag..

Postat av: Sara
Publicerad 2011-10-11 15:06:48

Är den lik Isadora Bronze Patina? :)

Postat av: Annie
Publicerad 2011-10-11 15:22:29

Jag tycker att den ser superfin ut! :)

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-10-11 15:37:24

Jag tycker det var ganska fint. Lite som Wagon trail fast brunare. Eller?

Postat av: Annika - Dragonfly Polish
Publicerad 2011-10-11 15:53:29

Jag tycker den är lik IsaDora Forest jag.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-11 18:40:19

Nailtastic! Det är okej men inte så att jag vill bära det igen i den närmaste framtiden.



Karianne! KAn vara värt att försöka så klart, men verkar knastigt att man ska behöva ha remover på det för att få det snyggt.



Mrs Data! Ja, det är lite likt en hel massa lack, bland annat Revlons Talk Dirty tror jag. Eller minns jag fel... Hm...



Josephine! Ja, det är inget fel men knappast jättesnyggt heller.



Chaosophia! Ja, det är ju inte fult men ganska tråkigt enligt mig.



Sara! Ingen aning. Vet inte hur Bronze Patina ser ut.



Annie! Ja, om man gillar brunt är den ju okej.



Emma! Mycket brunare...



Annika! Jag tycker Forest ser grönare ut på swatccher, men det tyckte jag ju om den här med på andras bilder...

Postat av: Nicole
Publicerad 2011-10-13 05:31:39

I actually love this one, and your photos are beautiful.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-13 06:21:19

Nicole! Thank you! I find it a bit to brown on me. I wish the green shimmer would show up.

Postat av: Beautybylinda
Publicerad 2011-10-17 19:40:46

Åh detta lacket ser helt fantastiskt fint ut :)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela