Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

LA Girls Metal Chromium Green

Publicerad 2011-10-04 07:00:00 i Naglar i blågrönt&turkos,


L.A.Girls är ett av mina favoritmärken och jag har massor av lack från dem. Metals är en av deras kollektioner som är allra bäst dessutom så alla förutsättningar finns för att Chromium Green ska vara en vinnare. Det är det också! Ett lite flödigt lager täcker direkt och torktiden är utmärkt även utan överlack. Enda minuset är väl att lacket inte är grönt utan blått.


Visst är det snyggt! Jag älskar de här lacken för de ger en snabb och lätt manikyr om man har bråttom, de täcker lätt andra lack om man vill byta färg men inte göra om allt från grunden och de är dessutom snygga! Superbra på alla sätt alltså! www.cherryculture.com är mitt inköpsställe.

Kommentarer

Postat av: Kerstin
Publicerad 2011-10-04 08:16:33

Snyggt tycker jag! Jag har precis lagt min första CC-beställning och längtar efter mitt paket.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-10-04 08:43:17

Okej, nu hoppas jag extra mycket att det här kom med i min senaste beställning därifrån! Grönt, turkost eller blått, det är i vilket fall väldigt snyggt! Älskar hur det skiftar färg också.

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-10-04 09:08:00

Jag är också väldigt förtjust i kollektionen! Men namnen är underliga, det är ju många av färgerna som inte ser ut som det de heter...

Postat av: Ninni
Publicerad 2011-10-04 09:11:46

Superfint!

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-10-04 09:39:08

Åh, jag gillar. Har inte testat mitt än men ska ta fram det snart. Metal-lacken är ju verkligen super.

Postat av: Andréa
Publicerad 2011-10-04 10:03:01

Ljuvlig färg!

Postat av: Marie-Louise Winroth
Publicerad 2011-10-04 15:14:38

Detta var hur läcker som helst!!!

Postat av: Agneta - My Nail Mania
Publicerad 2011-10-04 16:02:49

Jag är helt galet förtjust i mitt!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-04 17:59:47

Kerstin! De har mycket fint hos CC.



Chaosophia! Ja, det är ett vackert lack!



Cactus! Några är man lite frågande inför men det gör inget för lacken är perfekta.



Ninni! Ja, det är det.



Pamsan! Ja, de är så smidiga och bra att lacka med.



Andrea! Ja, den är fn!



Marie-Louise! JA, det är det.



Agneta! Ja, det är ett himla fint lack.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-10-04 19:31:14

Klart att jag plockade bort alla LA Girls från varukorgen innan jag la beställningen.. Typiskt. :(

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-10-04 20:02:58

Det här är ett av mina favoritlack från kollektionen, det är supervackert!

Postat av: Annie
Publicerad 2011-10-05 09:02:27

En sån härlig färg!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela