Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

KleanColor Take a Hint

Publicerad 2011-10-12 16:59:00 i Naglar - glitter för layering,


KleanColor Take a Hint är ett glitterlack med iridiscerande glitter i olika storlekar. Basen är en ljus, transparent lila och glittren ser ut att slå i guld, grönt, orange och rosa i flaskan.Här ser ni det över mörklila Fairy Lover och då blir det mest grönt och silver av det. Det är dels små silverglitter och dels de större, iridiscerande runda glittren och på bilden är det två lager av glittret. Det är svårt att få en jämn fördelning av de stora glittren som helst vill klumpa ihop sig på mitten av nageln. Annars är det väl helt okej men jag vill gärna prova det över ett ljust lack nästa gång för det är kanske snyggare.

Kommentarer

Postat av: Linda
Publicerad 2011-10-12 17:58:55

Åh, rymdiskt! Har lite svårt för såna där stora glitter men den här kombon var ju grym. Skulle se för barnsligt ut på mina korta naglar men på dina - fem plus!

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-10-12 18:02:45

hur är det glittret jämfört med glittret i Chunky Holo lacken?

Postat av: Annie
Publicerad 2011-10-12 19:17:42

Ooooh den ser ju hur fin ut som helst!

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-10-12 20:01:38

Jättefint! Jag gillar det mot mörka bakgrunden.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-12 20:38:58

Linda! Jag har också lite svårt för stora glitter ibland. Oftast faktiskt, Men jag tränar mig. :D



Cactus! Chunky Holo-glittren är multikroma men dessa är nog mer iridiscerande. Tror jag man kan säga. Helt olika alla fall.



Annie! Kul att du gillar!



Kerstin! Roligt att höra!

Postat av: Cyt
Publicerad 2011-10-12 22:19:38

Fint!

Postat av: Cyt
Publicerad 2011-10-12 22:20:32

Fint!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-13 06:20:12

Cyt! Ja, det är glittrigt alla fall.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-10-13 16:39:41

Ooh, oväntat, men jag gillade det här. Tack för att du visade upp det!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela