Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

H&M Peppermint Fusion

Publicerad 2011-10-06 10:10:00 i Naglar i blått,


Mer arkivlack blir det nu. Peppermint Fusion har ni alla sett på tusen swatcher förut men här är mina bilder. En trevlig "periwinkle" med turkos skimmer och lila flash. Riktigt snygg färg!

Det är ett bra lack också, lite tjockt men det täcker på två lager och torkar snabbt med Seche Vite. Färgen är ljuvligt lugnande och sval men samtidigt intressant och komplex i och med skimret och den lila flash som spelar på lackets yta. Ett superbra köp, tycker jag, och en färg jag inte redan har!

Lite bilder som försöker fånga skimmer och flash men inte lyckas helt...

Kommentarer

Postat av: Josephine
Publicerad 2011-10-06 11:27:47

Jättesnygg nyans!

Postat av: Solveig
Publicerad 2011-10-06 14:22:12

Denne er så nydelig! En av mine favoritter fra H&M!

Postat av: Mona
Publicerad 2011-10-06 15:02:22

Den är ju så mjuk och len att jag inte kan motstå den fast jag inte gillar blått. Den får mig att tänka på nymanglade lakan...

Postat av: Åsa
Publicerad 2011-10-06 15:50:18

Åhh ett av mina favoritlack .

Postat av: Annie
Publicerad 2011-10-06 17:47:35

Åååh vad mycket finare det ser ut på dig än på mig!

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-10-06 18:00:16

Så fint! Mitt exemplar har dock inte fått komma ut och leka än.

Postat av: Vikab
Publicerad 2011-10-06 18:50:34

Jättefint! Är svag för sådana blå. Hur lik är den Essies Smooth Sailing?

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-06 20:02:50

Josephne! Det är det.



Solveig! Ja, den är vacker!



Mona! Ja, jag med!



Åsa! Jaså? JA, den är trevlig.



Annie! JAg gillar det verkligen färgmässigt.



Roxcat! Ta fram det nuuuu!



Vikab! Inte så lik. Smooth Sailing är sååååååå fantastiskt snyggt och har bättre formula också.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-10-10 09:00:43

Så fin färg, men usch vad jag inte gillade det här lacket på mig själv. Dessutom så satt det ju så fruktansvärt dåligt... Fast det är annorlunda färg, creds till HM för det!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-10 17:49:13

Chaosophia! Den här typen av färg passar min hud ypperligt.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela