Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Hitslacken, flaskbilder.

Publicerad 2011-10-15 11:40:42 i Nytt till lacklådan!,

Ni vet ju redan att jag fick hem nio av de tretton lacken från Hits holografiska kolektion No Olimpo. De andra fyra är restade men kommer när som helst. Jag tänkte att ni kanske vill ha en liten sneak peak på de lack jag redan fått hem.
Dionyso och Apolo. Apolo är den mörkblå och Dionyso den mörklila. Båda har stark linjär holo i flaskan.
Artemis och Hefesto. Hefesto är ett överlack med holoskimmer och Artemis det silvriga hololacket i kollektionen. Båda ser väldigt holografiska ut i flaskorna.
Atena och Artemis. Atena är rosalila, mer lila än jag hade trott faktiskt. Lite åt Cowgirl Up hållet men inte riktigt. Stark holo i flaskan. Afrodite är den lite mesigt varmrosa och den har inte samma distinkta holoeffekt i flaskan.
Ares och Hestia. Hestia är lila och ser inte superholografisk ut. Ares är det jag har på naglarna just nu och den har en tydlig regnbåge i flaskan och på naglarna om den får tilräckligt med ljus. Zeus är mer holo men Ares är helt klart holo den med. Bilder kommer snart för den är fotad och redigerad men inget inlägg skrivet än.
Zeus har ni redan sett. Här är flaskan alla fall. Tydligt holo. Fantastiskt lack!

Kommentarer

Postat av: Annie
Publicerad 2011-10-15 15:10:37

Oooh jag vill också haaaa!! Hur mycket är det i en flaska? De ser ju så små ut....

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-10-15 17:07:57

De ser alldeles underbara ut hela bunten. Fast flaskorna är fula...



Annie: De är små. Har för mig att det är 6 ml i dem... Ett jävla pris alltså, men vad tusan, fina holo kan va värt mycket.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-15 17:27:25

Annie! 6 ml är det, precis som Emma säger, så det är mindre än man får från Glitter Gal.



Emma! Ja, flaskorna är ganska fula... :D

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-10-15 18:41:07

Åh! Farligt frestande!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-16 18:39:47

Kerstin! Du brukar inte falla så lätt.

Postat av: Sandra
Publicerad 2011-10-19 12:54:44

Herregud, vad fina! Vad kostar de och var har du köpt dem?

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-19 14:28:21

Sandra! Jag köpte dem från http://shop.llarowe.com/ och de kostar $10 styck.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela