Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Hits Apolo

Publicerad 2011-10-17 19:34:00 i Naglar - holografiska lack,

Jag är inte stark nog att låta bli att visa hololack. Nej, det är omöjligt att förneka dem när arkivet bågnar och dessutom med dessa nya, härliga juveler! Apolo är det tredje lacket jag provar från Hits holografiska kollektion No Olimpo. Det är ett blått lack som starkt påminner om Glitter Gal Marine Blue men snyggare. Apolo är mer holografiskt enligt mig och jag tror det är en vackrare blå också. Jag har för avsikt att någon gång göra swatcher av alla mina hololack så man kan jämföra smidigt, och då inte på hjul som är så statiska utan på lösa stickor. Jag beställde sådana rätt nyligen så med lite tur kommer de inom ett par veckor och sen får vi se när jag orkar sätta igång med swatchandet. ;D
Bilderna ovan är tagna på kvällen, efter att jag lackat om, och är alltså tagna med blixt. Som ni ser är det en ganska djup blå men inte en mörkblå, om ni förstår hur jag menar. Tre lager, kanske kan man klara sig med två om man är lite mer generös än jag var. Jag har Seche Vite som överlack och OPI NNS som bas. Inga konstigheter.

I solskenet ser det ut så här. Okej, en ganska svag oktobersol, men ändå. Det slår ut gnistrande regnbågar. Väldigt vackert. Fortfarande inte så spektakulärt som Zeus, men det är ett helt okej holografiskt lack. Mer än godkänt, om vi säger så. Ett litet solspam följer även nedan:


Kommentarer

Postat av: Evelina
Publicerad 2011-10-17 19:55:10

Man blir nästan snurrig av alla vackra hololack du visar ;) men det är strålande fint!

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-10-17 19:58:20

Åh, åh, åh, åååååh! Jag blir lite kär :) Hur mycket gick frakten på från stället du beställde? Jag klickade runt lite, men fattade inte riktigt hur det funkade.

Postat av: Ann
Publicerad 2011-10-17 20:11:52

Gah! Snyggt! Vill Ha!

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-10-17 20:12:16

Så oändligt snyggt! Vill ha! Rackarns priser och brist på innehåll i plånboken :(

Postat av: Annie
Publicerad 2011-10-17 20:46:52

Åh vad vackert! Jag tror jag behöver nya ord för det känns som att jag bara upprepar samma sak varje gång jag kommenterar här ^^

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-10-17 21:36:07

Alldeles fantastiskt vackert! Så härligt med holo i starka färger..

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-10-18 00:35:24

magiskt fint!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-18 08:55:25

Evelina! visst är de tjusigt!



Kerstin! Berodde på vikt. Mitt blev dyrt, Emmas billigare... :D



Ann! Ja, det är så snyggt!



Cactus! Ja, jag vet vad du menar.



Annie! Men det är ju vackert. Man kan inte säga något annat. :D



Emma! Ja, det är verkligen härligt. Och effekten! Yay!!



Sanna! Absolut!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-10-18 09:30:33

Det här var ett av lacken som måste komma med i min beställning! Så fint!

Postat av: Kerstin
Publicerad 2011-10-18 10:22:31

Aha! Då får man kanske prioritera :) Kan man se någonstans på sajten vad frakten blir om man beställer ett visst antal lack?

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-18 11:37:53

Chaosophia! Ja, du måste ha det!



Kerstin! Jag tror det, i checkouten. Man behöver inte betala innan alla fall.

Postat av: Ninni
Publicerad 2011-10-18 13:05:47

Ljuvligt underbart snyggt! Wow!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-18 17:08:31

Ninni! Den är fantastisk!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela