Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Depend 243

Publicerad 2011-10-03 05:58:00 i Naglar i lila,


Depend 243 såg jag på swatcher nu i våras och trodde skulle vara det lack som passar mig bäst av de nya från dera sommar eller vårkollektion, minns inte vilken det var längre. Jag köpte den alla fall när jag handlade till ett swap och bar hem den här flaskan (och några till) till min Helmer i triumf. Så skulle den provas då... Ja, vad säger ni? Den är ju skittråkig på mig. Så blek och intetsägande. Och jag gillar verkligen inte det där skilverskimret de envisas med, inte ens i den här lila. Nej, jag skulle lyssnat på er som swatchade lacken då, alla sa att den här var trist. Nu vet jag hur rätt ni hade.

Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-10-03 07:02:34

Jag har inte ens testat mitt, tycker det ser så trist ut i flaskan. Nej, verkligen ingen hit.

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-10-03 08:48:34

Hm. Jag gillar ju silverglittret men håller med dig om resten. Den är lite...tråkig. Beige liksom.

Postat av: Kerstin
Publicerad 2011-10-03 09:11:20

Jag är lite kluven till detta lacket. Jag tycker att det är lite småtrist, samtidigt som det är ganska lättmatchat. Synd att du blev besviken på det!

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-10-03 10:03:28

Det var fint på dina bilder, ett väldigt sött lack. Men det är nog inte en färg jag skulle hoppa jämfota över heller

Postat av: Honi
Publicerad 2011-10-03 10:39:29

Sött och romantiskt men inget man jublar över :)

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2011-10-03 11:10:19

Nä det var faktiskt inte så kul - då nöjer jag mig med de lila i Zoya Mirrors, lite samma stil men mycket finare :-)



Jag vet ju att du letar "underklädeslack" - har du sett HM:s nya (?) "Nerd"? Jag tänkte inte på det som ett sådant när jag köpte det men på mig skulle det nog funka riktigt bra som ett sådant, bara som ett tips... :-)

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-03 18:09:13

Nailtastic! Det är urtrist...



Pamsan! Ett lila lack som är beige... :D



Kerstin! Hur menar du lättmatchat? Till kläder eller smink? Borde finnas andra lila tänker jag som kan matchas lika bra, men jag vet inte om du har en specifik grej du menar.



Cactus! Du är ju alltid kritisk till mer "neutrala" färger så jag förstår att du inte gillar det.



Honi! Nej, definitivt inget jubel.



Makeupoholic! Har inte sett det men ska absolut ha det i åtanke när jag går in på ett HM nästa gång.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-03 18:09:13

Nailtastic! Det är urtrist...



Pamsan! Ett lila lack som är beige... :D



Kerstin! Hur menar du lättmatchat? Till kläder eller smink? Borde finnas andra lila tänker jag som kan matchas lika bra, men jag vet inte om du har en specifik grej du menar.



Cactus! Du är ju alltid kritisk till mer "neutrala" färger så jag förstår att du inte gillar det.



Honi! Nej, definitivt inget jubel.



Makeupoholic! Har inte sett det men ska absolut ha det i åtanke när jag går in på ett HM nästa gång.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-10-03 19:07:17

Mjaa... eller ja? Kanske. Mesigt!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela