Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Catherine Arley # 673

Publicerad 2011-10-05 20:37:00 i Naglar - holografiska lack,

Emma har visat det här lacket och då med betydligt mer gnistrande bilder. Jag har den ny, mindre holografiska versionen. Klicka upp hennes inlägg och beskåda den dramatiska skillnaden. Nej, det är inte samma lack, det är bara samma siffra. Tyvärr har också Catherine Arley dött "dud-döden" och man kan inte längre få de fantastiska lack som en gång tillverkades. Så sorgligt.

Tre lager av lacket och man får en scattered effekt med en hel del bling men ingen riktig regnbåge. Lacket torkar ganska segt även med Seche Vite. Det är okej men jag kan inte säga att jag är hänförd. Det var så mycket bättre förr och det var det jag ville ha. Hade det inte varit så billigt hade jag nog varit väldigt ledsen nu men priset på lacken om man köper dem via den (usla) bulgariska nätshoppen är bara några leva och frakten helt okej. Jag kommer dock inte köpa fler av dessa lack. Så roliga är de inte.


Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-10-05 20:59:23

Så trist att de har blivit sämre, jag älskar mina Catherine Arley ju...

Postat av: jessica
Publicerad 2011-10-05 21:22:00

åh vad snyggt! Vart hittar du alla grymma nagellack? :)

Postat av: Annika Noir
Publicerad 2011-10-05 22:40:03

Ja, vilken himla trist försämring! upprörd

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-10-05 22:58:12

Meh... jag hatar verkligen när de gör så här! Emmas version var ju mycket finare.

Nu försvann nog lite av min lust att beställa CA-lack också faktiskt. Jag tänkte ju göra det för länge sedan när du tipsade mig om den bulgariska shoppen, men det tog så lång tid för dem där borta att svara på mail, så jag glömde av det. Vill ju i alla fall ha det gröna! Och det röda.. Och svarta.

Postat av: Anna
Publicerad 2011-10-06 05:01:36

Jag är barnsligt förtjust i holografiska lack och även fast det inte är så holografiskt som det Emma visade så gillar jag detta också :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-06 09:07:46

Emma! Ja, det är himla trist...



Jessica! I världens alla webshoppar. :D



Annika! Det är verkligen trist...



Chaosophia! Ja, det är inte samma sak längre. Det röda är rätt ointressant jämfört med Gliter Gal och Ozotics så jag skulle hellre skaffa dem. Duj har ju redan Ozotoic-lacken ju. .



Anna! Ja, jag är också förtjust i holo men jag blir besviken när det inte är samma sak jag får som jag tror jag har beställt. Jag skulle ju ha det för jag hade sett Emmas och med en så här stor förändring tycker jag det är oärligt att ha kvar samma nummer på lacket.

Postat av: Kerstin
Publicerad 2011-10-06 14:35:52

Så fint! Inte helt olika IsaDora-holot jag körde på förra fredagen! (Denna veckan ligger holo-fredagen risigt till. Jag har redan visat alla jag har, och de nya jag beställt har inte kommit än...)

Postat av: Annie
Publicerad 2011-10-06 17:07:26

Jag tycker att färgen är helt underbart fin!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-06 20:03:47

Kerstn! Jag tycker det här är extremt mesigt. Har spectraflairat det för att få igång det...



Annie! Inget fel på färgen. fel på holot.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela