Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Vampigt med YSL 29

Publicerad 2011-11-17 22:31:14 i Emmas NOTD övrigt,

Jag tänkte också visa ett vampigt lack, närmare bestämt det jag bär just nu, YSL 29. Jag gillar det inte alls, det krävde tre lager, två blev superflammigt och nu är det så mörkt att det nästan ser svart ut. Det var blankt och fint först men redan efter en dag hade det mattats betydligt. Jag hittade mitt i en reakorg men tanken på att någon skulle betala ca 250 kronor för detta lack ger mig feberfrossa. Flaskan är i och för sig snygg, men borsten är oroväckande lång. Och ni ser hur mycket det har krympt, galet! Det är inte bra, köp det inte. Dessutom så är det omöjligt att fota, jag skulle helst exkludera bilder helt, men det vore ju ett konstigt lackinlägg så ni får två dåliga bilder, i dåligt ljus, på ett fult lack. Ta da!

Kommentarer

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-18 05:41:58

Ha, det var verkligen inte snyggt. Tur att du köpt det på rea. Jag hatar lack som krymper. Det ser så slitet ut även om manikyren är sprillans ny.

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-11-18 08:58:56

Åh nej, vad tråkigt. Hatar också krympande lack. När man ändå lagt ner tid på att måla så är det så tråkigt när det ser ut att vara en en veckas gammal manikyr.

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-11-18 10:40:00

Sminkan: nej tyvärr. Japp, helt värdelöst...



Pamsan: Ja det är verkligen jättetråkigt. Men ikväll åker det till förmån för holo:)

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-11-18 13:05:18

jäkla tur att det var på rea du köpte det och inte till fullpris. Håller med, ingen höjdare!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-11-18 18:40:14

Sanna: Ja. Fast jag hade ALDRIG nånsin köpt detta lack på ordinarepris...

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-11-20 10:59:02

Håller med ovanstående talare... Ingen höjdare. Alls. Brr.

Postat av: Zizzie
Publicerad 2011-11-20 11:04:02

Usch så trist! Tur du inte betalade fullpris som sagt. För det priset väntar man sig nåt extraordinärt!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela