Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Holofredag - Hits Holo Dionisio

Publicerad 2011-11-04 23:58:30 i Emmas NOTD i glitter och holo,

 

Ett mycket sent inlägg i holofredag-temat den här veckan också för min del. Jag ska va kortfattad för det ska ut före 24. Dionisio har Sminkan redan visat er. Det är ett av de holografiska, brasilianska, jubileumslacken, detta är en supervacker lila. Det täcker med tre lager och bildar måttliga, ganska mörka regnbågar. Jag fick min flaska senare än Sminkan och inbillar mig att våre flaskor ser olika ut, men det kan vara ett utslag av den kraftfulla holoparanoia som vi båda två lider svårt av. Snyggt är det i alla fall, klart värt att äga, även om jag nog faktiskt föredrar Color Clubs Wild at Heart.

Kommentarer

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-05 07:44:32

För en gång skull tycker jag att mitt ser mer holografiskt ut än ditt. ;D

Det är ett vackert lack men jag upplever mitt som ljusare och klarare än dina bilder visar. Jag fiskade upp min sticka med både den och WaH och då är Dionisio hundra gånger mer holo och dessutom med blå underton istället för röd som WaH. Men vi misstänker ju, i vår holo-paranoia, att min WaH och din inte är lika heller... :D

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-11-05 08:10:44

Holoparanoia, haha! :-)



Ett vackert lack är det hur som helst!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-11-05 08:51:49

Sminkan: Ja jag tror att din är blåare, ljusare och mer holo. Jag ska ta med den för jämförelse när vi ses, du kan måla en sticka med min...



Nailtastic: Haha ja, men jag tycker det var ett passande uttryck, vi har verkligen det. Du skulle höra en del av våra konversationer, vi pratar en oroväckande stor del av våra samtal om hur hemskt det är när märken ändrar sina hololack. Och att den andra har fått en bättre version av ett lack. Japp jag tycker med det är vackert, men Sminkans ser ännu vackrare ut...

Postat av: Annie
Publicerad 2011-11-05 09:36:00

Hihi, holoparanoia... :D

Jag tycker att lacket väldigt vackert i alla fall!

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-11-05 10:40:15

Galet vackert! Det står högt på min önskelista!

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-11-05 14:28:56

Det kommer oroväckande många holosar nu. Det är ju kul men hur ska plånboken hinna med? Detta var underbart tycker jag. Älskar blå holosar.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela