Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Harlow

Publicerad 2011-05-23 21:30:00 i Naglar i lila,


Jag vet inte varför jag köpte Zoya Harlow egentligen. Jag gillar ju inte matta lack så vidare värst. Det är ju fint i några minuter men sen vill jag alla fall måla topplack på det och det här är dessutom lila, en färg jag gillar men bara ifall det är helt rätt nyans. Harlow har dock en färg som får godkänt av mig. Rödlila!


Två lager täcker, det torkar som alla matta lack snabbt. Det är ganska okej men som sagt, på med topplacket efter ett par minuter och man får det ni ser nedan. Och så tröttnade jag och bytte manikyr...

Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-05-23 21:55:09

Fint! Jag gillar också färgen och föredrar den blanka varianten.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-24 06:23:19

Kerstin! Ja, det är synd bara att den får så fult skimmer i den blanka versionen.

Postat av: Marie-Louise Winroth
Publicerad 2011-05-24 07:08:13

Detta gillar jag verkligen och det står på min önskelista.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-05-24 08:17:15

Av någon anledning står det här längst fram i en låda och bara väntar på att bli målad med. Den har stått där otestad rätt länge nu...

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-05-24 08:48:07

Det här kände jag också var sådär. Jag har inte många matta lack men kan tänka mig några ur OPI Suede...men jag tröttnar nog, som du, på den matta finishen ganska fort.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-24 20:07:26

Marie-Louise! Ja, jag gillar det på andra men på mig själv, nja...



Chaosophia! Ja, det blir spännande att höra vad du tycker.



Pamsan! Jag är en glansig typ, helt enkelt. :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela