Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Ozotic Pro 505

Publicerad 2011-05-31 17:57:00 i Naglar - duokromatiska,


Eftersom jag visat ett duokromatiskt lack igår så gör jag lite tema av det och tar ett till idag. ;D
Jag lade två lager av Ozotic Pro 505 över min lila manikyr med Zoya Harlow för att se om det skulle bli superhäftigt och jätte multikromt. Jag ska nog prova över svart istället. Blev inte alls så himla lyckat... I flaskan ser ju lacket enormt häftigt ut men det lila skimret lyser igenom det väldigt skira multikroma, och lacket blir mest bara lila och med endast en aningens guld. Nå, det finns ju fler chanser att testa med detta lack över andra så jag återkommer väl med nya bilder så småningom. Till dess får ni spana in dessa och se på de skiftningar jag faktiskt fick fram.



Kommentarer

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-05-31 19:58:49

Det var ju väldigt snyggt så också, men jag tycker nog också att det är bäst över svart så det får visa upp alla skiftningarna! Men du fick bättre bilder än jag lyckades med :)

Postat av: Vikab
Publicerad 2011-05-31 20:22:58

Ser väldigt fint ut på de här bilderna i alla fall - är svag för skiftande lila färger.

Postat av: Annie
Publicerad 2011-05-31 20:45:54

Så snygg färg och vilken häftig duokrom effekt :D tycker att det blev riktigt fint även om det inte ser ut som i flaskan riktigt

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-05-31 21:34:36

Vilket superlack! Fantastiskt fin duochrome effekt...

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-05-31 21:35:29

Läste nu också... På bilderna ser det iaf superfint ut...

Postat av: Solveig
Publicerad 2011-06-01 02:47:05

Wow, jeg synes denne ble kjempelekker over lilla! Mmmmm, må ha! :D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-01 06:08:11

Cactus! Jag tycker sådana här lack ska kunna användas över flera olika färger men svart eller nästansvart kommer nog ge det mer djup.



Vikab! Ja, duokroma lack är häfitgt!



Annie! Ja, det blev bättre än Harlow utan 505. :D



Emma! Ja, det är inte dumt.



Solveig! Ja, jag blev förtjust och har beställt ett till. :D

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-06-01 11:12:31

Kan tänka mig att det är häftigare över svart som du säger, men det här var riktigt snyggt det med!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-06-03 00:13:49

Jag bara oooh:ar och suckar! Det är så fint. Det är så fint att jag knappt tycker att det behövs något svart därunder! Och oooh vad jag längtar efter mitt, med en annan siffra förstås. ;D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-03 11:45:28

Sanna! Ja, det duger. ;D



Chaosophia! Ja, de är himla snygga!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela