Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI DS Mystery

Publicerad 2011-05-20 21:05:00 i Naglar, vampy,


OPI DS Mystery. Inte alls vad jag hade förväntat mig... Det här inlägget har legat i arkivet sedan februari 2010.

Jag trodde det skulle vara mörklila men det är auberginetonat brunt. Ingen holoeffekt alls, bara glitter och dessutom glitter som slukar glansen i överlacket direkt.

nej, jag gillar det inte. Inte alls. Det enda bra med det är att det är relativt täckande så man kan kommer undan med två lager. Det borde räcka med ett men det gör det inte för det vill gärna bli ojämnt. Usch... Fult! Fult! Fult!
Glittret i det är mestadels kopparfärgat, tror jag, men det finns kanske även andra nyanser. Det syns inte i dagsljus i så fall. Nej, Mystery kunde jag ha avstått ifrån.

Mer än ett år senare gjorde jag ett nytt försök men blev inte mer förälskad för det. Här är bilderna:

I sol.

I skugga.

Kommentarer

Postat av: Aila
Publicerad 2011-05-20 22:44:41

Har det men funderar på att ge/byta bort det, fult som stryk!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-05-21 09:30:59

Så fult är det inte, men det är definitivt skitfult i jämförelse med vad man (åtminstone jag, och en stor hög människor till) förväntar sig från ett DS-lack!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-21 10:09:10

Aila! Men sen får man väl ett ryck och tror att man vill ha det igen... :D



Chaosophia! Ja, du kanske har rätt. Jag är besvken.

Postat av: feline
Publicerad 2011-05-21 19:34:35

Fan vad olika man tycker ändå. Jag gillade detta som... fan. (Känner att min vokabulär är något enformig.) :D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-22 12:59:04

Feline! Ja, men det är ju det som är kul! Och att man får någons annan ögon ett tag när man läser bloggar och ser nya saker!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela