Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

NOX Twilight Black Tie

Publicerad 2011-05-01 08:48:00 i Naglar i svart, grått, silver,


Efter en period av bara glada sommarfärger så längtade jag efter något allvarligt. Något mörkt. Något svart kanske. Väl hemma från landet så rotade jag fram ett lack jag inte testat men som jag hade höga förhoppningar om. NOX Twilight svarta krämlack Black Tie. Med en så snygg flaska måste väl lacket vara bra? Nej. Det är inte så. Jag målade med det och det täcker med ett lager men det är ett tjockt, segt lager som aldrig torkar. Jag väntade i timmar men det torkade inte vare sig med Redi eller Seche Vite. Skitlack. När det slutligen blev åt det torra hållet hade jag helt ledsnat på alla hack och märken i det så jag målade över det med ett Effect-lack från CND. Då blev det bättre men det är ett annat inlägg. :D

Kommentarer

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-05-01 10:58:38

Tråkigt med formulan, flaskan är åtminstone fin att titta på =) Jag beställde precis svarta Camelot från A England, hoppas det är det perfekta svarta krämlacket!

Postat av: SkönaShamrock
Publicerad 2011-05-01 13:36:17

Häftig flaska. Men vem orkar vänta på ett lack som aldrig torkar?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-01 14:04:44

Roxcat! Ja, flaskan är fin. Jag har det perfekta svarta redan. Det är från Wet´n´Wild med gravstenskork! rekomenderas varmt. :D



Shamrock! Ja, det blir fult också så man måste ju göra om det vare sig man vill eller inte...

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-05-01 20:24:24

Flaskan är killer helt klart. Inte alls förvånad att lacket är kasst dock...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-02 20:20:08

Emma! Visst hade man kunnat gissa det...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela