Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Misa Blame It On Fat Tuesday

Publicerad 2011-05-17 13:57:00 i Naglar i grönt,


Ännu ett lack som är lite jelly-krämaktigt och i en klövergrön nyans. Jag trodde jag skulle gilla det mycket mer på mig än jag faktiskt gör även om det inte är något fel på det. Känns dock inte så nytt. Klassisk Misa-formula med trelagerstäckning om än med aningens VNL och bra torktid.

Ett helt okej lack på alla sätt. Det finns så många olika varianter av färgen dock, att den inte blir en nödvändig del av en samling. Inte min alla fall. Jag tänker dock behålla den för den behagliga penseln och snabba torktiden.

Kommentarer

Postat av: Viola, Killer Colours
Publicerad 2011-05-17 14:55:10

Fasen, det här lacket har jag sneglat på på sistone och blev inte mindre sugen nu. Jag som inte ens gillar gröna som drar åt blått..!

Postat av: Kerstin
Publicerad 2011-05-17 17:07:45

Jättefint! Liknar ett från Depend jag har därhemma. Får nog ge mig på det nu :)

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-05-17 18:55:51

Jag håller med om att det inte känns så nytt, det har släppts många liknande senaste åren. Men fint ändå.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-17 19:05:43

Viola! Ja, det är ju fint men det känns inte unikt.



Kerstin! Ja, det kan jag tänka mig.



Nailtastic! Ja, fnt men ett mellanlack.

Postat av: Maja
Publicerad 2011-05-17 20:47:46

Snyggt grönt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-18 06:56:05

Maja! Ja, inte så dum!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela