Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Pippa

Publicerad 2011-03-11 07:59:00 i Naglar i gult,


Solskensgult från mitt digra arkiv blir det nu. Och är jag sporadiskt närvarande eller helt frånvarande i helgen beror det på att jag ska försöka fixa möbelmonteringen och golvläggandet och i bästa fall fixa lite i badrummen också. Om jag orkar. Har feber och mår pyton när detta skrivs så chansen finns att jag bara ligger i sängen och läser också. Eller sover. Eller sitter här och matar ut inlägg. Vi får se hur jag mår och vad som sker. Nu kommer alla fall ett arkivinlägg i vårens favoritfärg. Tre lager av Zoya Pippa. Solgult och fint krämlack som dock är exakt samma som Zoya Creamy. Måste ha missat att de bytt namn på lacket eller något, för annars kan jag inte förstå hur ett märke släpper samma lack två gånger. Exakt samma. Med nytt namn. Okej, det har hänt förut och jag borde inte vara förvånad men lite besviken blev jag över detta.

Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-03-11 14:38:05

Det här står på min önskelista och har gjort det ganska länge. Tycker det är jättefint!

Postat av: Jessi Fox
Publicerad 2011-03-14 20:41:44

ruggigt läcker färg!!! har du nån grön typ lika lysande?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-03-15 10:26:11

Nailtastic! Det är en vacker gul men jag tror du har liknande. Happy Go Lucky är exakt samma färg faktiskt.



Jessi! Kolla i kategorin med gröna naglar så hittar du nog flera.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela