Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Crackle i blått

Publicerad 2011-03-21 07:41:00 i Naglar - crackle,


Lite tidsinställt arkivmaterial kommer här. Kommer ni ihåg Code Orange?
Pamsan lyckades inspirera mig att använda mitt Spraycan Blue Crackle-lack från IsaDora. Det ser ni här över Code Orange men jag gillade det inte alls. Bort med det alltså, och ny manikyr. Pamsan hade en mycket bättre kombination...

Kommentarer

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-03-21 09:04:49

Åh, vad kul att jag lyckats inspirera. :) Orange och blått brukar ju vara en snygg kombo men frågan är om det såg bättre i ut i huvudet. Blir sugen på att testa detta över guld.

Sen är jag så himla mesig när jag ska kombinera. Vågar liksom inte. Du testar ju många roliga färger, ibland blir det knas ibland riktigt coolt. :D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-03-21 18:06:01

Pamsan! Den här var helt klart en besvikelse.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela