Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

American Apparel Mac Arthur Park

Publicerad 2011-03-03 17:39:00 i Naglar i grönt,


Jag fortsätter publicera ur arkivet och kör vidare på American Apparel. Sanningen om mina naglar är mycket dyster. Igår klippte jag av dem med kökssaxen eftersom flera var brutna och hackiga. Ja, ni får väl se snart hur det ser ut, jag ska bara hitta lådorna med nagellacken och avsluta uppackandet. Just nu känns det rätt tröstlöst. Har bara hunnit med tre kartonger idag för jag hade en massa ärenden mitt på dagen. Nå, till lacket som legat till sig i arkivet någon månad. Underbart ärtsoppsgrönt med utmärkta egenskaper är Mac Arthur Park från American Apparel.


Det är lätt att måla med, täcker väl med två tunna lager och det har jättefin glans och torkar fort. Verkligen ett lack som man blir glad av att använda! Jag är väldigt förtjust i färgen. En skönt smutsgrön som påminner om konserverade ärtor. Visst är det en härlig färg!


Kommentarer

Postat av: Solveig
Publicerad 2011-03-03 18:39:40

Dette er virkelig en lakk jeg kunne tenke meg å prøve! :D

Synd med neglene, men de vokser nok fort ut igjen!

Postat av: Viola, Killer Colours
Publicerad 2011-03-03 18:51:51

Ärtsoppa var ordet! Sjukt cool färg faktiskt, roligt med en lite nedtonad knäpp färg! Tänk vad fint med typ en vit tipp på detta, lovely!

Postat av: Annica
Publicerad 2011-03-03 19:23:54

riktigt fin färg. ;)

Postat av: anna
Publicerad 2011-03-03 19:31:00

va snygg nagellack & snygg blogg :)

Postat av: Aila
Publicerad 2011-03-03 20:18:31

Ärtsoppa på naglarna, men kool färg, lite ovanlig!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-03-03 21:00:46

Solveig!Jag hoppas verkligen de växer ut fort. Nu har jag ju äntligen vant mig vid långa naglar så korta känns helt fel...



Viola! Ja, det är verkligen en läcker färg!



Annica! Ja!! :D



Anna! Tack!



Aila! Ja, den är riktigt snygg.

Postat av: Mona
Publicerad 2011-03-04 10:55:31

Vad jobbigt med flytt, hoppas det är till något bättre iaf, så det blir värt slitet!

Härlig färg, vet du några dupes till den?


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela