Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Nova

Publicerad 2011-06-26 14:13:00 i Naglar i rosa,


Som ni vet är jag utan kamera och det är bara arkivet som gäller. Ni är inte ledsna för det idag tror jag, för det är ett lack som varit med på bloggen två gånger redan bara nu i vår som är ute och luftar sig. Korallfärgade High Hopes från China Glaze. Istället för korallfärgad kräm så får ni glitter och det är ju inte fel det heller. Zoya Nova är ett rosalilarött glitterlack. Här ser ni det med ett lager över färgkoordinerade Ulta Star Party. Jag är inte en av dem som vill ens fundera på att bygga upp glitterlack till opacitet på egen hand utan föredrar att ha dem över en bas i samma färg.

Det glittrar alla fall fint och jag ska inte klaga på det. Ett fint glitter helt enkelt, men det är inget speciellt med det. Det glittrar inte mer eller bättre än t.ex LA Splash.

Kommentarer

Postat av: Annie
Publicerad 2011-06-26 14:54:39

Vad fint den glittrar!!

Postat av: Aila
Publicerad 2011-06-26 15:04:41

I mina ögon - bara glittrig sörja ;(

Postat av: Liza
Publicerad 2011-06-26 15:16:28

Va!! Aila hm jag tycker det är jättefint

funderar på att beställa från nailmail om Zoya kommer sen hos Karin..

Postat av: Marie-Louise Winroth
Publicerad 2011-06-26 17:52:50

Denna var riktigt fin tycker jag.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-06-26 18:15:57

Mja, jag är skeptisk. För lite glitter i ett lager för att jag ska vara intresserad. Eller ja, för lite enfärgat glitter i ett lager för att jag ska vara intresserad...

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-06-26 21:03:04

Jag har alltid tyckt att Nova ser vacker ut på alla bilder, men inte så vacker att jag känner att jag måste ha det. Jag älskar däremot Astra från samma kollektion.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-26 23:59:53

Annie! Ja, den är helt okej alla fall.



Aila! Haha, ja, okej, den är inte min favorit heller men så illa är det väl inte?



Liza! Du hittar Zoya hos pålitliga säljare både på www.beverlybeaute.com och Le Polish Boutique på eBay, länk finns i min länklista.



Marie-Louise! Ja, den är helt okej. Lite av ett mellanlack kanske...



Chaosophia! Jag har inget emot det när jag använder det såhär.



Nailtastic! Ja, jag är inte helt tokig i de här lacken. Zoya gör glassfleck bättre än de gör glitter.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela