Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Maya

Publicerad 2011-06-03 11:35:00 i Naglar i korall&persika,


Maya är ett korallrosa jellylack från Zoya och det är sååå sött! Jag köpte det enbart för namnet faktiskt, men nu är jag lite kär i det för den söta färgen och liksom mumsiga saftighet som finns i det.

VNL som ni ser, ändå är det tre lager. Nästa gång kommer Maya få underkläder av något neutralt och täckande. Lätt att måla med men man får gärna ta lite paus mellan lagren så de hinner torka till lite. Annars vill gärna torktiden dra iväg.

Bilderna blir inte alls så bra som lacket förtjänar. Det är verkligen så glansigt och härligt! Fattar inte vad som hänt med mig och rosa på sistone, jag har verkligen omvärderat den färgen...

Kommentarer

Postat av: Maja
Publicerad 2011-06-03 15:52:52

Jättefint, skulle kunna tänka mig att köpa detta. Korallfärger känns verkligen perfekt just nu på sommaren.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-03 16:10:43

Maja! Ja, och det här var en väldigt mjuk och fin nyans.

Postat av: Åsa-li
Publicerad 2011-06-04 00:29:08

Hej Sminkan! Oj vilket underbart lack. Jag tycker det är fint att du låter din förtjusning i rosa komma fram. Jag älskar rosa lack:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-04 08:17:46

Åsa-Li! Ja, man ska inte förneka rosa... :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela