Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sally Hansen Nail Prisms Ruby Diamond

Publicerad 2011-06-18 05:53:00 i Naglar - holografiska lack,


Ruby Diamond är ett lack jag är glad att ha i min holo-låda!


Ruby Damond är, precis som syskonlacken, väldigt lätt att måla med och täcker på ett lager om man vill. Jag älskar verkligen de här lacken, det är så enkelt att hantera dem, de är så dryga i och med att de inte kräver en massa lager för att täcka och alla Nail Prisms med "efternamnet" Diamond är oerhört holografiska. I Nail Prisms linjen finns även lack med duo- och multikromatisk effekt och ett antal lack med lite mindre holoskimmer som också är väldigt vackra. Tyvärr tillverkas inte de här lacken längre och de har aldrig funnits i Sverige vad jag vet. Man kan fortfarande köpa dem på eBay för ganska bra priser dock, jag har betalat mellan 2-3 dollar för mina. Det är några år sedan jag började köpa dem (2008) men jag fyller fortfarande på med flera när jag hittar nya Nail Prisms som jag saknar och priserna har legat ganska stilla fram till nu. Nu har jag sett att vissa av de holografiska har börjat pipa iväg tyvärr. Min säljare av Sally Hansen på eBay är Cassie Cosmetics.





Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-06-18 09:19:57

Åh så fint! Tack för tips om säljare. En vacker dag ska jag våga mig ut på bayen :)

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-06-18 09:56:21

Det var faktiskt jättefint, trots att det är rosa. ;D Som tur är så var det här det tredje och sista lacket av prism-lacken jag köpte, så jag slipper sukta!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-06-18 10:05:43

Jag är ruskigt sugen på att beställa fler Nail Prism-lack, kanske skulle man satsa på några holosar den här gången. Det här var vackert!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-18 10:11:28

Kerstin! Ja, börjar det inte bli dags nu?



Chaosophia! Ja, det var ju tur!



Nailtastic! Ja, det måste du göra! Glöm inte Purple Diamond då, och min favorit Pink Rose Diamond!

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2011-06-18 10:31:24

Vilken härlig rosa färg!

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-06-18 10:48:26

Å så snyggt! Bra med tips om försäljare, jag kanske ska ta tjuren vid hornen och ge mig på min första eBay beställning till slut ><

Postat av: Liza
Publicerad 2011-06-18 10:58:44

ooo såå snyggt!! Sally H är bra nagellack!!!!

Postat av: Zizzie
Publicerad 2011-06-18 12:33:47

Ser grymt ut! Jag har Pink Rose Diamond. Är det här mörkare?

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-06-18 12:56:31

Det är väldigt vacker men jag tror jag klara mig med QT och Tickle my triangle. Eller?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-18 13:43:12

Makeupoholic! Ja, den är fin! Som hallonglass!



Cactus! Gör det!



Liza! Ja, de har en del riktiga godbitar.



Zizzie! Ja, mörkare. PRD är mer lilarosa dessutom.



Kajalen! Ja, det gör du nog. Man måste ju inte ha alla holo i hela världen...

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-06-18 14:33:49

Jo... ;-)

Postat av: Zizzie
Publicerad 2011-06-18 15:25:53

Ja då måste jag ju ha det här också! ;)

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-06-19 13:11:35

Åh vilken vacker, jag blev galet sugen på att kilcka hem den! Kan denna vara ett bra alternativ till QT tror du?


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela