Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI Bling Dynasty

Publicerad 2011-06-02 22:20:13 i Emmas NOTD övrigt,

Bling Dynasty från Hong Kong-kollektionen. Ett ganska trist, mörkt guldlack. I alla fall när det är gott om ljus. I sämre ljusförhållanden ser det mer ut som senapsfärgat skimmer. Jag såg det i affär när kollektionen var ny och fick för mig att jag ville ha det. Nu när jag har det undrar jag lite varför. Färgen känns inte jättekul precis och formulan var sådär. Det täckte ganska bra med två lager, men det var lite väl tjockt för att vara verkligt kul att måla med. Ska fortsätta och se om jag kan fixa till manikyren ikväll, vi får väl se hur det blir...

Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-06-02 22:57:29

Jag håller med om att Bling Dynasty inte är särskilt skoj. Varken vacker eller intressant, liksom.

Postat av: Mína
Publicerad 2011-06-02 23:16:42

No no, this color is ugly!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-06-02 23:54:21

Nailtastic: Ja tyvärr är det så...



Mina: I agree with you. Unfortunately. Trying a ruffian with this as a base tonight...

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-06-03 00:00:53

Det är nog antagligen första gången jag skriver det här i din blogg:



Nu när jag jag ser bilderna så är jag rätt glad att jag aldrig kom mig för att få hem det till mig!

Postat av: badbomben
Publicerad 2011-06-03 07:37:02

Har jag fel i huvet då jag tycker det är ganska fint?! :D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-03 11:41:29

Trist lack. Det var verkligen ingen höjdare. Jag trodde nog att den skulle vara snyggare.

Postat av: Nageldraken
Publicerad 2011-06-03 16:30:49

Lustigt vad folk tycker olika, jag har det och gillar det verkligen. Tycker det är en villsam guldnyans. Jag är rätt förtjust i mitt, faktiskt.

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-06-04 11:35:36

Chaosophia: Ja den är inte så ntilltalande så här. Som detalj tycker jag dock att den är riktigt fin...



badbomben: nej klart att du inte har:) Den har funnit viss försoning i mina ögon också efter att jag testade den i en ruffian...



Sminkan: ja den var inte så kul så här. men som jag bär den nu tycker jag att den är fin faktiskt:)



Nageldraken: ja smaken är som baken helt klart. Tror att det till stor del beror på ljudet också, hade det varit mer sol i torsdags hade det nog sett finare ut...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela