Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Missha GGL01

Publicerad 2011-06-11 16:13:17 i Naglar i gult,


Missha upptäckte jag ju rätt nyligen genom Neglelakkmanis blogg där hon visade det gröna som jag omedelbart klickade hem och har visat för er. Efter att ha provat det blev det snabbt en ny beställning med tre nya Misshalack och det andra jag provade var detta, det gula glittriga foillacket är helt spektakulärt vackert! Jag är överförtjust! Det glittrar som solen och det är en väldigt vacker gul nyans. Det hade kunnat bli ännu ett guldlack men det håller sig på rätt sida och blir alltså gult.


Två lager täcker väl. Det är superenkelt att måla med. Lite kärvt att ta bort men låter man bara removern lösa upp ytan ordentligt innan man börjar gnugga så släpper det fint. Självklart doftar även det här lacket ros!
Och spam ska vi ju ha! :D




Kommentarer

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-06-11 18:14:00

Oo, väldigt snyggt! Tur att det var gult och inte guld :)

Postat av: KrisInPhilly
Publicerad 2011-06-11 19:00:56

That is awesome! This may have to go on my wishlist.

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-06-11 20:19:27

Det var ju riktigt snyggt och jag har inte sett något liknande tidigare. :)

Postat av: Solveig
Publicerad 2011-06-12 02:13:27

Nydelig lekkert! Og så herlig med roseduft! Jeg elsker alt som lukter av roser. :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-12 07:59:45

Cactus! Ja, jag är också glad för det!



Kris! yes, it is awsome! I love it!



Pamsan! Nej, det känns unikt!



Solveig! Ja, men doften försvinner lite efter en dag.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-06-12 12:02:18

Vad kul med ett GULT glitterlack! Snyggt som attans!

Postat av: Sarah
Publicerad 2011-06-12 21:49:59

T.o.m. jag vill ha det!

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2011-06-19 00:04:01

Brukar ha svårt för gula lack, men det här var ju ljuvligt!!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela