Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

L'Oreal Lickety Split

Publicerad 2011-06-30 23:19:00 i Naglar i blågrönt&turkos,


Gammalt som gatan men ganska fint är Lickety Split från L'Oreal. Ett ganska vanligt tealblått men det täcker med ett lager och torkar på en halv minut. Det går nog inte att få tag på så lätt, kanske om någon säljer gamla lack på loppis eller så, men gillar ni lack som torkar snabbt och täcker bra är det absolut värt att plocka upp om ni springer på det. Mitt köptes på eBay för kanske tre år sedan.

Kommentarer

Postat av: Amanda
Publicerad 2011-07-01 00:02:43

Fint! ^^

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-07-01 08:51:57

Mina första lack som jag köpte i.... sena barnaår för mina egna pengar var JET-SET från L'oreal! Hade tyvärr inte det som du visar upp i inlägget, för jag var ju totalt insnöad på enbart blått och lila!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-07-01 10:15:06

Amanda! Det är det.



Chaosophia! Mina första var från Cutex, men jag är ju betydligt äldre... :D

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-07-03 21:44:29

Jag tycker det här lacket är skitfint, vet inte varför jag inte har sagt det tidigare för. Svartnad turkos, awesome!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela