Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

KleanColor Neon Orange

Publicerad 2011-06-25 10:43:00 i Naglar i orange,


Tur i oturen att jag har mina enorma arkiv, eller hur, för annars hade det ju blivit rätt tyst här på bloggen. Jag bär fortfarande Let's Do It in 3D på naglarna i verkligheten och kameran är alltså död och ni kommer inte få se den manikyren någonsin. Det är trist för lacket är enastående! Ett av de absolut finaste ur Kaleidoscope-kollektionen och med en fantastisk holo-effekt. Ni får dock nöja er med att jag visar neon istället.

KleanColor Neon Orange är helt fantastisk! En lysande orange som täcker mer två tunna lager och har en fantastiskt mättad och lysande orangeton. Här är det utan överlack och på den tid jag swatchade lacket så blev färgen aldrig matt men den blev heller inte helt torr. Jag uppfattar inte färgen som en sann neon även om den är oerhört skarp så jag kan ha fel. Jag uppfattar inte andra orangefärgade neoner som äkta neoner heller så förmodligen glider jag lite på den sanna definitionen. Trafikkonsorange skulle jag kalla detta.


Ett fantastiskt lack som jag verkligen ska bära som "äkta" manikyr snart. Det här var en swatch för att få se hur färg och formula betedde sig.

Kommentarer

Postat av: Mína
Publicerad 2011-06-25 11:38:16

Very pretty, but I already have this type of neon orange :)

Postat av: The Nail Buff
Publicerad 2011-06-25 12:39:53

Supersnygg färg! Jag älskar starka färger. Den här påminner mig om Barry M Block Orange.

Postat av: saralovisa
Publicerad 2011-06-25 20:44:13

Vilken härlig nyans!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-06-25 23:04:03

Vilken härlig färg!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-26 14:23:17

Mina! yes, me too, but I really liked this one.



The Nail Buff! Ja, det är inte en unik färg.



saralovisa!Ja, en bra färg.



Nailtastc! Det är det!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-06-26 18:22:04

Jag gillar! Den får mig att tänka på Misas Six Pack Summer på direkten. Har du någon aning om hur pass lika de är?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-27 00:01:10

Chaosophia! Om jag vore hemma i Stockholm hade jag kunnat jämföra dem men inget av dem fick följa med på semester... :D

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-06-27 13:43:40

Underbar!

Postat av: milla
Publicerad 2012-07-14 11:36:19

hej!
vart hittar man detta märke?

Svar: Bland annat finns de att köpa från Beauty Joint. Jag tror de är billigast och bäst faktiskt.
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela