Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

KleanColor Holo Green

Publicerad 2011-06-22 23:46:03 i Naglar - holografiska lack,


Efter att jag hade haft Absolutely Shore i ett dygn så beslöt jag blinga till det lite med ett lager av KleanColor Holo Green. Jag trodde inte det skulle bli så fint som det faktiskt är så det blev en miljon bilder bara för att försöka fånga den magi som lacket besitter. Jag lyckades tyvärr inte, men det är jäkligt snyggt så beställer ni KleanColor tycker jag ni ska hugga ett av deras holo-lack också. Det här är inte Chunky Holo, de är ju multikromatiska glitterlack, det här är riktigt hologlitter. Finns i flera färger, jag beställde ett litet kit med fem färger tror jag, från Le Polish Boutique. Jag hade dessutom Holo Chrome sedan tidigare.


Holo Green är ljusgrönt med holografiska glitterpartiklar. Det bildas inte några regnbågar men det ser fint ut ändå. Det glittrar oerhört mycket! Jag kan inte förmedla glitter på ett bra sätt men ni får en triljon med bilder som alla fångat lite av glittret så kan ni själva sedan lägga ihop allt och bara - åh! :D


Ett lager alltså, över Absolutely Shore från Essie som ni ser nedan. Det är en grön start på semestern!


Kommentarer

Postat av: Nails By Desiré
Publicerad 2011-06-23 00:02:25

Wow, super snyggt!! Jag har beställt flera KleanColor holo men posten har slarvat bort mitt paket :( ska åka runt till några utlämnings ställen imorn å hoppas jag hittar det! :)

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2011-06-23 00:06:21

verkligen snyggt!!

Postat av: Liza
Publicerad 2011-06-23 01:00:24

snyggt just nu har jag vitt !! ( min favvofärg ) Vi T bas Isadora wHITE DREAM

PÅ DET nUBAR DET GNISTRAR SOM SNÖKRISTALLER

Postat av: Chaosbutterfly
Publicerad 2011-06-23 04:23:55

Beautiful!! I love all the sparklies!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-06-23 08:35:41

Nice! Tycker det är snyggt, men hade så klart önskat mig en lite mörkare färg på lacket (precis som med nästan alla andra hololack), för det hade gjort det ännu snyggare!

Postat av: Marie-Louise Winroth
Publicerad 2011-06-23 08:56:21

denna gillade jag känns sommrig.

Postat av: Kerstin
Publicerad 2011-06-23 09:05:44

Fint!

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-06-23 09:53:46

Mer habegär! Hjälp. Det var urläckert. Det blir nog en beställning till snart med Kleancolor. Roliga lack att pilla med på semestern.

Postat av: åsa-li
Publicerad 2011-06-23 11:05:54

Oj vilket härligt lack! Har själv kommit in i en korall perid .men nu blev jag sugen på pistage grönt med holo glitter. Jag får hålla till goda med Fairy dust över Laguna från BB.

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-06-23 11:15:54

Åh vad fint! Sådär lagom sött:)

Postat av: Mína
Publicerad 2011-06-23 12:18:28

Wow super holo minty! I bought only holo pink, but this will be in my next order ;)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-23 13:23:34

Desirée! Åh, vilken otur. Hoppas verkligen du hittar ditt paket.



Makeupoholic! JA, lite sött, eller hur!



Liza! Det låter ju fint.



Chaosbutterfly! It is very pretty! I bought them all! Love holo!



Chaosophia! Du ska få se mitt som jag har nu sen när jag fått kameran att funka (minneskortet är paj). Jag har frankat ett eget, jättefint, mörkgrönt linear holo. :D



Marie-Louise! Den är helt ljuvlig!



Kerstin! Ja, den är himla fin!



Pamsan! Ja, och tro mig, du kommer få fler! Jag har skert tjugo lack som väntar på att å locka dig från KleanColor! :D



Åsa-Li! Korall är också härligt! Alla färger är härliga!



Sanna! Ja, faktiskt!



Mina! I bought them all! Love them! Love holo!!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-06-23 13:56:21

Vad spännande! Jag vill ju se nu på direkten!

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-06-23 15:54:56

Jag beställde det oranga, en färg jag inte har på hololack innan, men det har var ju också himla fint!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-23 17:45:20

Chaosophia! Nu blir det problem för min kamera har tyvärr blivit sjuk. Inte minneskortet alltså, det köpte jag ett nytt idag, men minneskortsläsaren i kameran...



Cactus! Jag köpte alla! ;D

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-06-23 19:39:03

:((( Jag läste inte ditt svar innan jag kommenterade på scarlet holot! Vad tråkigt att lägga pengar på en kamera som man kanske inte direkt planerat på att köpa.. Men skoj ändå, om man som jag gillar teknikprylar också. Har du spanat in någon ersättare än? :)

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-06-23 20:54:34

Ser riktigt fint ut, jag gillar!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela