Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

KleanColor Chunky Holo Candy

Publicerad 2011-06-05 16:09:00 i Naglar - glitter för layering,


Nu så släpper vi arkivet igen och låter de gamla inläggen vila i frid. Ett aktuellt inlägg alltså och ett aktuellt lack!Det här är en annan av KleanColors Chunky Holos. Som vi redan konstaterat är de inte alls holografiska utan multikroma. Multikroma glitterlack!


Candy heter just den här färgen och det är en lysande rosa med glitter som oftast ser guldfärgade ut. Ovanpå ett korallfärgat lack så syns knappast basfärgen på Candy, den är så skir, men glittren kommer fram bra och växlar mellan rosa, guld, orange och rött. Det glittrar i alla ljus. Inomhus, i skugga, i elektriskt ljus, i solen så klart, och ja, i princip överallt och alltid. Färgspelet är intressant och växlande men smälter fint in i den korallfärg jag valde som bas. Det smälter liksom ihop väl. Jag ska testa det här över olika rosa nyanser i framtiden och tror det kommar ge många lack en extra dag på mina fingrar. :D

Fint va? Jag är verkligen imponerad av alla Chunky Holo-lacken!

Kommentarer

Postat av: Elin
Publicerad 2011-06-05 16:17:57

Superfint! Candy var ett passande namn tycker jag, man vill liksom äta upp det! :D

Postat av: Veronica
Publicerad 2011-06-05 16:32:04

Vilket otroligt lack! Jag blir bara mer och mer nyfiken på Klean Color

Postat av: Mína
Publicerad 2011-06-05 16:39:16

OMG OMG OMG This is AMAZING! I really need it!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-06-05 17:58:45

Det ser jättehärligt ut, fin färg och fint glitter och en väldigt somrig helhet...

Postat av: Pinianna
Publicerad 2011-06-05 19:08:02

Nej det var inte alls dumt =)

Postat av: Katrin
Publicerad 2011-06-05 19:32:53

Tänk om det var en godissås som man kunde ringla över en mjukglass, det skulle vara en storsäljare i så fall, för smarrig är vad den ser ut att vara :)

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-06-05 20:03:13

Åh det ser jättefint ut!

Postat av: Ninni
Publicerad 2011-06-05 20:26:00

Ja, man blir helt klart godissugen! Mums!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-05 21:32:17

Elin! Ja, det ser smaskigt ut!



Veronica! JAg är faktiskt nöjd med alla lack jag provat utom det med glitterhjärtana...



Mina! Yes, it is gorgeous!! :D



Emma! Ja, det blev verkligen bra!



Pinianna! En juvel i samlingen!



Katrin! Ja, jag vill ha den som godissås!!



Roxcat! Japp! Jag är kär i det!



Ninni! hihi! Ja, mums!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-06-05 22:35:03

Jag måste testa Kleancolor, de verkar ju göra ursnygga lack! Det här ser härligt ut!

Postat av: Liza
Publicerad 2011-06-05 23:31:57

Inget snack om saken !!!!!

Det är skitsnyggt varit in och tittat flera ggr på det och dina naglar är snygga !!!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-06 09:54:38

Nailtastic! De här är faktiskt superläckra och jag har gillat alla mina KleanColor!



Liza! Ja, det är ett bra lack! Och jellylacket under gör inte saken sämre!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-06-07 09:45:49

Verkligen superfint! Jag verkar tydligen dras jävligt mycket till för mig oväntade färger. Orange, till exempel. De där glitterkornen ser ut som varmt, flytande guld, nästan åt det oranga hållet. Det var min favorit i det här lacket!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-07 20:21:26

Chaosophia! Ja, orange är en läcker färg. Och det här är ett vackert lack!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela