Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Finger Paints Passionate Purple

Publicerad 2011-06-07 20:29:00 i Naglar i lila,


Vad säger ni om lite lila ur arkivet? Känns som det var länge sen vi hade något lila i bloggen. Det här är dessutom ett lila jag verkligen gillar! En riktigt vacker lila med lite pärlliknande skimmerfinish har vi i Passionate Purple från Finger Paints. Ännu ett lack jag fått genom en swap med en raring i USA, Kris som har bloggen My Lucid Bubble. En supersnäll tjej som hjälpt mig få tag på en del, av mig, eftertraktade Finger Paints och Funky Fingers lack mot lite IsaDora, MUS och annat svenskt.   


Det här är två lager lack och torktiden är mycket bra. Det är lättmålat och väldigt vackert. Jag rekomenderar det varmt om ni skulle hitta det någonstans. Det är verkligen synd att man inte kan köpa Finger Paints från Sverige. Det är ett så trevligt märke.

Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-06-07 21:08:45

Det ser jättefint ut, tror det är pärlskimret som gör det!

Postat av: Katrin
Publicerad 2011-06-07 22:05:46

Riktigt fint lila, fast jag gillar Avalon från A England mer, den borde du spana in :) Gillar förresten namnet Finger Paints, det tilltalar mig väldigt mkt...

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-06-07 22:18:35

Mycket fint! Det ser dessutom alldeles lent och mjukt ut. Konstigt va?

Postat av: nailspotting
Publicerad 2011-06-08 01:37:34

Har faktiskt inte provat något Finger Paints, har så svårt för flaskformen samt att jag tycker de är dyra (eftersom de är så fula så borde de vara billiga enligt min logik ;)). Borde kanske ta och prova något. Fint var det!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-08 05:56:12

Nailtastic! Ja, jag gillar skimret! Det gör det lite annorlunda från mängden lila.



Katrin! Jag känner inte att några av A ENglands färger (förutom dem jag har) är tillräckligt unika för att jag ska köpa dem till det priset. De är fina, absolut, men det finns lika fina i andra, billigare, märkens tappning.



Chaosophia! Ja, jag tycker om finishen jag med.



Nailspotting! Jag skulle helst vilja att alla flaskor var som Color Clubs eller Misas men jag diskriminerar inte. ;D

Postat av: badbomben
Publicerad 2011-06-08 07:41:29

Snyggt, riktigt snyggt. Gillar fonten de har på flaskan också, mysretro.

Postat av: Liza
Publicerad 2011-06-08 10:25:33

jättefin lila färg like it !!!!

Postat av: Marika, Totoro & Dollie
Publicerad 2011-06-08 15:23:27

Ursnyggt! Lite som CG Grape Pop fast med skimmer!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-08 19:27:35

Badis! JAg gillar också både flaskorna och fonten och lacken!



Liza! Ja, jag med!



Marika! JA, det är möjligt. Grape Pop äger jag fakiskt inte.

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-06-08 21:15:19

Det var riktigt snyggt!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela