Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Ulta Star Party

Publicerad 2011-07-09 13:13:00 i Naglar i rosa,


Star Party är ett kalltonat lilarosa lack med silverskimmer. Snyggt men kanske inte superunikt. Det är dock lätt att måla med och det torkar snabbt. Två lager täcker utan problem. Färgen får mig att tro att jag har en massa liknande lack men jag vet egentigen inte det för jag har inte kollat. Bra pensel alltså, bra formula, men lite intetsägande. Det är dock ett klädsamt lack som känns som att det skulle fungera även i konservativa miljöer eller vid mer högtidliga tillfällen då man kanske inte kan sporta neon eller knasglitter. 

Kommentarer

Postat av: Liza
Publicerad 2011-07-09 15:38:47

snyggt sk tidlöst passar ju alltid. funderar oxo på att lacka med något rött kväll.

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-07-09 15:50:41

Känns som en färg som förökar sig själv i min samling också och finns i massor, men det gör det ju inte mindre snyggt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-07-09 17:13:06

Liza! Jag skulle inte kalla det här rött, mer rosa.



Cactus! Sant. :D

Postat av: Marie-Louise Winroth
Publicerad 2011-07-09 17:14:19

fiiiin färg i min smak.

Postat av: CC
Publicerad 2011-07-09 19:00:07

De som du brukar tycka är lite tråkiga är mina favoriter :) Detta var jättesnyggt i mina ögon! Ulta är en nice butikskedja, de har en del trevligt smink också under eget märke :)

Postat av: Ninni
Publicerad 2011-07-09 23:05:26

Åh, Ulta - är det den amerikanska kedjan? Har du möjligen en langare? Jag hoppas nämligen själv på att få en langare i USA till hösten då en kompis till mig flyttar till LA.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-07-10 01:35:48

Marie-Louise! Ja, den är fin!



CC! Haha, ja, men jag tycker också det är fint, bara inte extraordinärt.



Ninni! Ingen langare, tyvärr. Fick den i ett byte med Alizarine-Feline.

Postat av: Anonym
Publicerad 2011-07-11 00:29:41

Nu är det lackat i isadoras Poppy red

gammalt lack ( lite trögflytande) men vadå

Undrar ju faktiskt

Vad gör ni tjejer med gamla lack som blivit tröga lacka med lite kvar i flaskan ? / Jag slänger efterhand )

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-07-12 18:01:24

Anonym! Jag droppar i lite seche Restore och så är det som nytt. :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela