Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sinful Colors Pink Ocean

Publicerad 2011-07-24 09:42:00 i Naglar - glitter för layering,


Mer ur arkivet! Jag pepprar er ordentligt nu på morgonen så ni vaknar. Egentligen har jag svarta naglar med Missha men jag vet inte om det blir några bilder för det är mulet som fan och regnar av och till. Synd på hologlittret att inte få synas liksom. Nå, det är arkivet som levererar just. Det är, som ni förstår, ett glitter top coat jag visar upp på bilderna. Det är lite roligt men inte egentligen något jag skulle rekomendera. Det finns bättre glitter topcoats från SC, t.ex UFO, som man kan ha istället.

Pink Ocean är ett glitterlack som är extremt glest och skirt. Det ni ser är två lager över Misa Push Up Bra och glittret är verkligen långt ifrån överdådigt. Man får enstaka sparkles i lite olika form och storlek. Helt okej men inte magiskt.

Kommentarer

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-07-24 11:42:16

Det var ett skumt glitterlack... ser nästan ut som du varit och rotat i trädgården och det fastnat små bitar av blomblad på naglarna :)

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-07-24 12:41:27

Det var rätt fint ändå, men det finns klart mer spännande lack än detta.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-07-24 15:22:41

Det ser ut att påminna lite om glitterlacket som släpptes med Nice Stems, kommer inte ihåg vad det heter just nu.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-07-24 16:59:54

Cactus! Din kommentar får mig att gilla lacket mycket mer!



Roxcat! Ja, betydligt...



Nailtastic! Lily Love you eller något sådant, va?

Postat av: June
Publicerad 2011-07-25 13:25:22

Emma: Haha! Ja, äggtvätt fungerade toppen för mig förut, men huset jag bor i nu har temperaturgränser på vattnet, så vattnet i duschen blir aldrig över 40 grader och aldrig heller riktigt kallt. Med andra ord så blir det inte riktigt tillräckligt svalt för att ägget inte ska koagulera på några ställen. Riktigt störande. Men nu när jag börjat med bikarbonat kan jag ju göra det istället :)

Hur gick det då? Var håret bra när det hade torkat?


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela