Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Santee Peacock Green Glitter

Publicerad 2011-07-29 15:36:00 i Naglar - glitter för layering,



Mer från arkivet. Ett oregelbundet glitter, ganska glest fördelat, i en skir grön bas. Jag hatar när man inte får upp de större glittren så man kan ha dem jämnt utspridda på naglarna. Det är inte roligt. Finare i flaskan än på naglarna alltså. Här är det ett lager över en klargrön manikyr från tidigare.

Kommentarer

Postat av: Karusell
Publicerad 2011-07-29 18:45:32

Tyckte att det var hemskt fint. Men jag har svårt att säga nej till grönt och glitter. :D

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-07-29 19:27:11

Jag hade fått panik på glitter som är så stora att de inte kan ligga platt på nageln utan skicker ut! Hade pillat helt maniskt på dem :p

Postat av: Samantha
Publicerad 2011-07-29 23:15:44

Hej igen !

Tack för svar på min förra fråga :)

Men jag har en till ...

Vet du några brittiska webbshoppar som säljer billiga nagellack ??

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-07-29 23:51:16

Karusell! Jag gillar ju också grönt och glitter men det här var sådär...



Cactus! Hahaha, ja, jag örstår hur du menar.



Samantha! Barry M, Models Own... Billiga vet jag inte, men de säljer brittiska nagellack.

Postat av: Sarah
Publicerad 2011-07-30 08:37:34

Mucho fint.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-07-30 09:41:03

Sarah! Jag är ju inte så örtjust själv. Men det gröna jellylacket som är bas älskar jag!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela