Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

NYX Turks&Caicos

Publicerad 2011-07-06 09:30:00 i Naglar - glitter för layering,


Jag slänger ut ett annat gammalt NYX-inlägg så vi blir av med dem och kanske kan hjälpa Nail Mails kunder göra bra val. ;D

Dessutom innebär det mer glitter här på Sminkans blogg. Jag gillar glitter! Det här är ett riktigt fint ett dessutom. Turks&Caicos från NYX. Verkligen ett härligt glitter som jag varmt rekomenderar!

Multifärgade glitter i en skir blå jellybas. Jag använder den, som ni ser, i layering över andra lack, här ett mörkare blått. Ett flödigt lager av glittret. Väldigt snyggt! Det är helt fantastiskt faktiskt! Ni får ett litet spam med bilder i olika ljus och vinklar. Ingen av dem gör lacket rättvisa eftersom jag verkligen har problem med att fånga glitter. Hoppas ni får en liten uppfattning om dess skönhet alla fall.


Kommentarer

Postat av: Liza
Publicerad 2011-07-06 09:56:54

ooo snyggt!! Nää! Jag drev inte med dig Lovar det tog ca 2 timmar med dip in visserligen hade jag 4 lager på naglarna skulle gärna vilja höra vad andra tycker om DEpends!!!!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-07-06 10:49:51

Ooooh så fint! Vill ha!

Postat av: Lina
Publicerad 2011-07-06 12:55:54

Ohh vad fint!

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-07-06 14:38:38

Vilken stjärnhimmel!

Postat av: Liza
Publicerad 2011-07-06 16:16:43

de är såå snyggt detta lack varit in om tittat på det flera ggr

Postat av: Ida
Publicerad 2011-07-06 16:32:51

Wow, grymt snyggt till det mörkblå lacket!

Postat av: Mona
Publicerad 2011-07-06 17:31:56

Vad fantastiskt vackert.. funkar det på en naken nagel tro?

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-07-06 19:51:43

Vansinnigt vackert! Ett lack helt i min smak.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-07-06 21:48:30

Liza! Nailtastic svarade ju i kommentarerna där du ställde frågan och jag kan bara säga att min erfarenhet av den är bra och min mamma, som använder den, är väldigt nöjd. Jag vet att även Pamsan och många fler har den och är nöjda. Att jag använder bomull+remover är alltså för min idé om missfärgningen, något som jag inte kan vara säker på är sant. Ingen borttagning av någon manikyr, oavsett antal lager, har tagit mer än tio minuter för mig.



Chaosophia! Du skulle nog gilla det!



Lina! Det är det!



Liza! Roligt att du upskattar det.



Ida! Ja, den blev lyckad så!



Mona! Ja, om man inte är jätteallergisk mot VNL så absolut. Det är ju en jellybas men den är skir.



Nailtastic! JA, i min med!!

Postat av: Liza
Publicerad 2011-07-06 22:04:03

Hm ja Såg det sen att Anne hade svarat . Ja detta ska jag ifrågasätta om depends dep in för jag har ju å fått höra den är bra Och hålla på i ca 2 tim det låter otroligt men sant!!

Postat av: Ann
Publicerad 2011-07-07 10:38:00

Härligt! Denna kommer med på nästa beställning. Vad har du under NYX?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-07-07 11:48:05

Ann! Jag minns inte exakt men ett skimmerlack var det, ett kungsblått kanske?

Postat av: Karoline - Nationail Photographic
Publicerad 2011-07-08 00:04:57

WOW! hvor har du kjøpt denne?

Helt fantastisk vakker! :D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-07-08 10:38:53

Karoline! På www.cherryculture.com. :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela