Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Mer Chanel Peridot

Publicerad 2011-07-30 09:28:00 i Naglar - duokromatiska,


Efter fyra dagar piffade jag upp Chanel Peridot med ett flakelack, ni får se de bilderna senare, dessa är tagna precis innan. Fyra dagar är väldigt länge för mig att bära ett lack, inte på grund av att mina manikyrer inte skulle kunna hålla utan för att jag gillar att byta färg. Peridot var dock så växlande och spännande att jag faktiskt inte ledsnade förrän efter fyra dagar. Eftersom det var så oslitet så gjorde jag bara flakes över men det ledsnade jag på nästan direkt. Nå, det skulle ju bli ett annant inlägg...

Ni har ju redan sett det en gång den här veckan och jag vet inte om mina bilder tillför något nytt. Det är bara för att jag inte lyckas fånga alla nyanser jag fortsatte fota och för att jag är lite till mig över hur fint det är som jag vil publicera dem också.

Inte heller denna gång blev det några blå och lila nyanser som fångats av kameran men man ser den metalliska finishen tydligt och de olika gröna nyanserna.

Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-07-30 10:02:21

Det är verkligen underbart fint!

Postat av: Mrs Data
Publicerad 2011-07-30 10:58:58

Jo... Jag har ju bokat det där nu... Blev mer än lovligt läskad av dina bilder. ;)

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-07-30 11:38:25

Det är fortfarande mycket vackert. Blir nog så att jag får köpa en egen flaska när tillfälle ges...

Postat av: Liza
Publicerad 2011-07-30 12:29:39

HÅLLER MED EMMA!!!

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-07-30 13:31:04

Du får sluta visa bilder på det, jag försöker ju förbrilt låta bli att köpa >.<

;)

Postat av: Lina
Publicerad 2011-07-30 14:29:39

Du fortsätter att frestas.....blir mer och mer sugen på detta lack så det kanske blir så att man måste köpa det.

Armbandet är fortfarande vansinnigt fint!

Postat av: Mia
Publicerad 2011-07-30 18:20:02

Åh så vackert. Finns det att köpa i Sverige??

Postat av: jen
Publicerad 2011-07-30 18:26:44

fabulous colours- love this nailpolish!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-07-30 21:47:37

Kerstin! Det är det!



Mrs Data! Du kommer inte ångra dig.



Emma! Ja, du skulle nog älska det.



Liza! Ja, det är ju ett fantastiskt lack. Men dyrt.



Cactus! Ja, jag försökte också...



Lina! Det är svårt att avstå från det här lacket.



Mia! Vet ej men det tror jag. Kolla med en Chanel-disk.



Jen! It is amazing. Pure magic in a bottle!

Postat av: Hei!
Publicerad 2011-07-31 14:00:31

Hvor har du kjøpt din? :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-07-31 22:50:29

Hei! Jag köpte mitt på eBay.

Postat av: Hei! :)
Publicerad 2011-07-31 23:27:01

Ok takk :) vet du når de kommer til Europa? :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-01 08:20:53

Hei! Nej, jag har ingen aning, men den borde väl vara här snart?


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela