Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

L.A.Colors Cactus

Publicerad 2011-07-24 09:36:00 i Naglar i grönt,


Något ur arkivet kanske skulle sitta bra? Ingen riktig manikyr, bara några bilder jag brände av för framtida referens. Tre lager. Ingen aning om torktid eftersom det bara var en snabbswatch, väldigt slarvig sådan också. Påminner om en massa andra lack jag har men jag är svag för den här färgen så det gör inget.

Kommentarer

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-07-24 11:39:16

Det här är ju ett helt nödvändigt lack för min del :D Jag har försökt få tag på det flera gånger men det har inte varit i lager hos CC, måste testa igen snart!

Postat av: Honi
Publicerad 2011-07-24 12:32:29

Jag gillar också denna slags oliviga guldgröna, riktigt fint :)

Postat av: feline
Publicerad 2011-07-24 13:09:09

Åh, denna har jag också, i mina untrieds! Ville typ använda den på en gång, men det blev inte av?! knas Tyckte den var lite mer speciell än liknande lacker i samma färgspektrum (ett av mina favvo- som du vet), men jag är ju sådär analt partikelskådande in absurdum. ;)

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-07-24 15:23:51

Jag är också svag för sådana här olivguldiga saker. Det här var superfint!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-07-24 17:02:32

Cactus! Ja, jag tänkte på dig när jag lade ut det här faktiskt.



Honi! Ja, en vacker färg!



Feline! Ja, jag har inte jämfört den alls med andra men generellt så är den ju lik många av favoriterna.



Nailtastic! Ja, den är inte dum.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela