Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Depend 040

Publicerad 2011-07-03 10:29:00 i Naglar i rött,


Jag sitter här med mintgröna naglar men tänker inte visa dem än. Istället blir det något ur arkivet. Jag vaknade nämligen med ett sug efter rött men det hinns inte med att lacka om just nu. Jag ska ut och rensa ogräs medan det är lite svalt ute. Ni och jag får alltså nöja oss med att se rött!  ;D
Ett enkelt och bra rött krämlack. Ett lager täcker väl och det är inga konstigheter med det på något sätt. Utmärkt som standardlack i lådan. Lätt att få tag på, lätt att måla med, lätt att gilla.

Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-07-03 10:59:21

Mycket snygg röd färg!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-07-03 11:30:29

Nej, jag gillar inte såna här lack, men det vet du ju redan. Kanske med lite skimemr eller hologlitter, då kunde det bli fint:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-07-03 21:29:08

Kerstin! Rött är snyggt!



Emma! Du är så kallsinnig till krämlack... Nå, jag gillar röda krämisar för oss båda!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela