Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sinful Colors I Love You och I Miss You

Publicerad 2011-01-23 17:32:50 i Naglar i lila,


Dagens naglar är lila. Det är Sinful Colors I Love You som grund för manikyren. Ett vackert lila med massor av skimmer. det är klart likt Zoya Mimi men billigare. Tre lager ger aningens VNL fortfarande men jag slutade där för att jag ändå skulle täcka mina tippar med glitterlacket I Miss You som jag misstänker är skapat just för att användas med den här lila.


Som ni ser en rätt transparent bas med massor av skimmer i lila och guld. Mycket gnistrande! Snabbtorkande också. Bra på så vis. Sinful Colors är inte världens mest jämna lack kvalitetsmässigt och den här är kankse inte min favorit eftersom den är lite för genomskinlig men det gör att den också blir väldigt glittrig och det gillar jag ju faktiskt!


Likt Mimi som ni ser...

På med glitterlacket I Miss You. Galet gnistrande i regnbågens alla färger men med lila bas. Enkelt att måla med om man som jag använder det som accent. Misstänker att det skulle krävas många lager om det ska bäras ensamt. Snyggt är det alla fall över lila.

Det sammanfattar dagens lila manikyr. Hoppas ni gillade den!

Kommentarer

Postat av: Honi
Publicerad 2011-01-23 18:51:59

Åh vad vackert :o

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-23 20:11:22

Honi! Och lila, som du önskade!

Postat av: Alexandra
Publicerad 2011-01-23 20:53:46

fantastiska naglar :D

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-01-23 20:55:10

Ännu en fin manikyr, frestare där...

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-01-23 20:56:05

Buhu, precis som rubriken känner jag för Erik just nu, usch...

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-01-23 22:31:59

Enormt fint! Den ila nyansen är perfekt!

Postat av: Karusell
Publicerad 2011-01-23 22:36:09

Åh! Det där glitterlacket var inte illa! :)

Postat av: CC
Publicerad 2011-01-23 23:34:18

Åhhh jag som älskar lila :) Som godis så blingigt är det

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-24 05:49:49

Alexandra! Tack!



Emma! Jag förstår det. Stackare... Men det är bara fem dagar till nästa helg.



Kerstin! Nja, för skir. Men jäkligt fint glitter i den även utan glittret. ;D



Karusell! Nej, det är superglittrigt, verkligen!



CC! Ja, lite godisaktigt är det helt klart.

Postat av: Lina
Publicerad 2011-01-24 09:09:09

Ohh vad fint både det lila lacket och det lila glittret. Perfekt kombo! Måste nog definitivt spana in glitterlacket nästa gång jag beställer från Cherryculture!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-24 18:48:47

Lina! Ja, det är väldigt fina glitterlack! Mycket bra kan man skaffa där!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela